استان ها: مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت های ترافیکی در برخی از محورهای برون شهری را در بازه زمانی ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه جاری اعلام کرد.

محور های چالوس و هراز با محدودیت ترافیکی روبرو هستند

به گزارش قدس آنلاین، بنا بر این گزارش مرکز مدیریت راههای کشور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) ۲۷ بهمن تا ساعت ۶ صبح شنبه ۳۰ بهمن ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در این مسیر مانعی ندارد.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه این هفته از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

گفتنی است تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع بوده و تردد همه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از مسیر هراز ممنوع است.

در محور فیرکوه تردد همه تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز جمعه این هفته از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.