ساری- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: تا پایان هفته آینده جو ناپایدار در آسمان استان مستقر است که باعث بارش های پراکنده و کاهش دما در استان خواهد شد.

آسمان مازندران تا پایان هفته آینده ناپایدار است

به گزارش قدس آنلاین، احمد اسدی از استقرار جو ناپایدار در آسمان مازندران تا پایان هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان مازندران امروزصاف و نیمه ابری است و دمای هوا افزایش می یابد.

معاون توسعه و پیش ‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز، چهارشنبه هوای استان با افزایش ابر و در غرب استان با بارش پراکنده باران پیش بینی می شود، ادامه داد: آسمان استان فردا هم پوشش پراکنده ابر دارد که در ارتفاعات و دامنه کوه ها، همراه با کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید و بارش برف پیش بینی می شود.

گفتنی است تا اوایل هفته آینده، براساس مدل های هواشناسی مردم استان کاهش چشمگیر دمای هوا را تجربه خواهند کرد. براساس این گزارش ها، «بلده» که در مناطق جنوبی و ارتفاعات استان واقع شده، شبنه هفته آینده سردترین شهر استان با دمای منفی ۱۷ درجه خواهد بود. دمای هوا در این شهرستان امروز در سردترین ساعات تا منفی ۹درجه می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.