دوره‌های آموزشی مبلغان طرح ملی آرامش بهاری سال ۹۶ به همراه ارائه نقشه راه علمی و اجرایی برنامه توسط کارگروه های ۳ گانه برگزار شد.

تدوین برنامه تبلیغ نوروزی مبلغان دینی/ آغاز دوره‌های آموزشی مبلغان طرح آرامش بهاری سال ۹۶

به گزارش «قدس آنلاین»،  آیین افتتاحیه دوره‌های آموزشی مبلغان طرح ملی آرامش بهاری سال ۹۶ به همراه ارائه نقشه راه علمی و اجرای برنامه توسط کار گروه‌های ۳ گانه برگزار شد.

در این همایش که بیش از ۵۰۰ نفر از مبلغان حضور داشتند، مسئولین کارگروه‌های مشاوره و کودک و چندرسانه ای، به تشریح مواد آموزشی و کم و کیف برگزاری کلاس‌ها پرداختند.

همچنین کارگروه‌های کودک و چندرسانه در محل همایش نمونه‌ای از برنامه‌های خود را اجرا کردند که با استقبال مخاطبین مواجه شد.

حجت الاسلام احمد شعبانی مدیرکل اعزام مبلغ در ابتدای همایش، طی سخنانی اعلام کردند، در اعزام امسال برای طرح آرامش بهاری اولویت با کسانی خواهد بود که در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند و اعزام آرامش بهاری حتی الامکان به شکل تخصصی انجام خواهد گرفت.

در ادامه برنامه ۲ کلیپ مفهومی در ارتباط با وقف و نمونه اجراهای مشاوره و کودک و چندرسانه‌ای نیز پخش شد و در پایان، مبلغانی که موفق به ثبت نام نشده بودند، برگه‌های ثبت نام را پر کردند تا مطابق اولویت‌هایی که اعلام کرده‌اند، برنامه‌ریزی جهت مکان و زمان کلاس‌های آموزشی آنها، انجام و اعلام شود.

طرح آرامش بهاری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از سال ۸۹، همه ساله در ایام عید نوروز در بخش قابل توجهی از بقاع متبرکه سراسر کشور با برپایی خیمه‌های معرفت و برنامه تحویل سال و ... به اجرا در می‌آید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.