۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 504317

مردی که دو ماه پیش در جریان یک نزاع جوان ۳۳ ساله شیشه فروش را در محدوده خواجه ربیع به قتل رسانده بود، روز گذشته پس از دستگیری و بازسازی صحنه جنایت، تفهیم اتهام و روانه زندان شد.

قاتل مواد فروش مشهدی به صحنه جنایت بازگشت

قدس آنلاین - به گزارش خبرنگار ما این متهم حدوداً ۴۰ ساله بیست و چهارم آذرماه گذشته، زمانی که برای اعتراض به کیفیت ماده مخدر شیشه به فروشنده مواد مراجعه کرد، بین آن‌ها مشاجره‌ای درگرفت و به دنبال آن وی با وارد آوردن چند ضربه چاقو به ناحیه گردن مرد موادفروش، او را نقش بر زمین ساخت و خود متواری شد.

لحظاتی بعد و در پی تماس یک شاهد عینی با پلیس ۱۱۰، اکیپی از مأموران کلانتری خواجه ربیع به محل اعزام شده و علی اکبر احمدی نژاد، قاضی ویژه قتل عمد دادگستری مشهد را از ماجرا باخبر ساختند.

مقام قضایی پس از حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه ضمن صدور دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، به مأموران پلیس و کارآگاهان اداره ویژه جنایی مأموریت داد تا تلاش و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کنند و به این ترتیب مأموران کلانتری خواجه ربیع که با استفاده از منابع خبری خود پی به هویت و محل زندگی متهم فراری برده بودند، برای دستگیری وی به منزلش در نزدیکی محل جنایت مراجعه کردند که با جای خالی او رو به رو شدند.

به این ترتیب قاضی احمدی نژاد با صدور دستور انتشار تصور متهم فراری در روزنامه‌ها، از شهروندان خواست چنانچه اطلاعی از او دارند با پلیس درمیان بگذارند.

ادامه این گزارش حاکی است سرانجام پس از دو ماه تلاش و تحقیقات محسوس و غیرمحسوس مأموران از بازگشت متهم به منزلش باخبر شده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی، او را دستگیر کردند.

این متهم که مجید- ص نام دارد، روز گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد و افسران تحقیق پرونده به محل جنایت خود در خیابان مهرمادر خواجه ربیع انتقال یافت و به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. او گفت که در روز حادثه وقتی متوجه شده ماده مخدر شیشه که برای یکی از بستگانش خریده بود، شیشه نیست، به فروشنده مراجعه و به او اعتراض کرده است که او در مقابل شروع به فحاشی کرده و آن‌ها با هم درگیر شده‌اند.

مجید اضافه کرد که در حین درگیری مرد موادفروش چاقویی را از جیب خود درآورده و به بازوی او ضربه‌ای زده اما وی چاقو را از او گرفته با وارد کردن سه ضربه به ناحیه گردن و کتفش او را نقش زمین ساخته و سپس متواری شده است.

وی درخصوص دو ماه فرار و اختفایش نیز گفت که طی دو ماه گذشته در محدوده و نزدیکی منزلش مخفی شده و پس از چند روز از جنایت به خانه برگشته و تا زمان دستگیری را در آنجا سپری کرده و برای اینکه کسی او را نبیند در این مدت از خانه خارج نمی‌شده است.

این در حالی است که یکی از شاهدان عینی که از دوستان متهم می‌باشد، ادعای مجروح شدن متهم با ضربه چاقوی مقتول را رد کرد و گفت که به چشم خود دیده است که چاقو متعلق به مجید بوده است.

ادامه گزارش خبرنگار ما حاکی است پس از بازسازی صحنه جنایت و اعترافات صریح متهم، قاضی علی اکبر احمدی نژاد ضمن تفهیم اتهام نامبرده با صدور دستور بازداشت موقت او را روانه زندان کرد تا تحقیقات بیشتری در این خصوص انجام شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.