وبگاه نشریه ویکلی استاندارد در تحلیلی به بیان دلایلی پرداخته که طرح دولت فعلی آمریکا برای شکستن ائتلاف بین ایران و روسیه را ناممکن می کند.

ویکلی استاندارد: ترامپ قادر به جدا کردن ایران از روسیه نخواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، وبگاه نشریه ویکلی استاندارد در تحلیلی به بیان دلایلی پرداخته که طرح دولت فعلی آمریکا برای شکستن ائتلاف بین ایران و روسیه را ناممکن می کند.

 این نشریه می‌نویسد: «ائتلاف روسیه و ایران در سوریه مستحکم شده‌ است. مسکو و تهران در این کشور ابتدا از حافظ اسد و سپس از پسرش بشار اسد حمایت کرده‌اند.»

این نشریه در ادامه با بیان اینکه «اتحاد ایران و روسیه نوعی رابطه راهبردی» است نوشته است: «وقتی که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به خاورمیانه نگاه می‌کند، چشم‌اندازی از فضای پس از سال 173 را در آن می‌بیند- یعنی فضای پس از استقبال انور سادات از ایالات متحده آمریکا.»

در ادامه این نوشتار آمده است: «منطقه آکنده از متحدان آمریکا است از اسرائیل گرفته تا مصر، از ترکیه تا عربستان سعودی و کشکورهای عربی خلیج فارس.»

ویکلی‌استاندارد می‌افزاید: «هنگامی که پوتین به منطقه نگاه می‌کند تنها یک نقطه خالی می‌بیند: ایران. برای روس‌ها هیچ راهی برای اعمال نفوذ یا مدیریت کردن منافعشان در منطقه بدون ایران و حزب‌الله وجود ندارد. درخواست از پوتین برای ترک ایرانی‌ها مثل درخواست از او برای ترک خاورمیانه است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.