اهواز _ معاون فرماندار شادگان از تشکیل کمیته فضای مجازی در شهرستان خبر داد.

نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار در جلسه کار گروه فرهنگی که عصر امروز برگزار شد از تشکیل کمیته فضای مجازی در شهرستان خبر داد و گفت:این کمیته به منظور رصد فضای مجازی و تقویت شبکه‌های اجتماعی در چهارچوب قانون تشکیل شده است.
معاون فرماندار شادگان با اشاره به عصر انفجار اطلاعات، بر لزوم انعکاس  واقعی و به موقع وقایع و اخبار و مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان تاکید کرد و افزود شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها باید در این  زمینه نقش مهم، مثبت و موثر ایفا کنند.  
آلبوغبیش با تشکر از اقدامات و فعالیت کار گروه فرهنگی شهرستان و تاکید بر تشکیل  به موقع جلسات و حضور فعال و موثر اعضا اظهار داشت کمیته فضای مجازی شهرستان با محوریت فرمانداری،  دادستان، پلیس فتا و امنیت اجتماعی،  مخابرات و عضویت سایر ادارات فرهنگی مرتبط تشکیل و مصوبات آن در چهارچوب قانون و مقررات لازم الاجراست.
وی با تاکید بر لزوم تولید محتوا توسط کمیته فضای مجازی، ادارات فرهنگی و شبکه های اجتماعی شهرستان و خودداری از  انتشار موارد تفرقه افکن و نا امید کننده و ایجاد وحدت در راستای رشد و توسعه شهرستان و پیشگیری از رخنه تهاجم فرهنگی، همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و ایجاد نشاط و شادابی را خواستار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.