۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 504338

بسته خبری قدس و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

رصدخانه/ بانوی اول؟

قدس آنلاین:

سند تکان دهنده "سیا" درباره سوریه

مهر/ به گزارش پایگاه لیبرترین اینستیتو، سندی که تازگی از طبقه بندی "سیا" خارج شده، نشان می دهد، واشنگتن از سه دهه پیش برای سرنگونی نظام سوریه برنامه ریزی کرده بود. در این گزارش از سه سناریو نام برده شده است: شورش مسلحانه اخوان المسلمین، کودتای نظامیان و جنگ قدرت پس از درگذشت حافظ اسد.

«شبه ناتو» علیه ایران

فرارو/ وال استریت ژورنال به نقل از مقامات چند کشور در منطقه غرب آسیا نوشت: دولت ترامپ در مذاکره با متحدان عربی است تا یک ائتلاف نظامی شبیه به ناتو علیه ایران تشکیل دهند. این ائتلاف با اسرائیل نیز تبادل اطلاعاتی دارد.

بانوی اول؟

باشگاه خبرنگاران/ انتشار عکس دیدار -ایوانکا- دختر ترامپ و پدرش در حالی که ایوانکا ترامپ بر صندلی ریاست جمهوری آمریکا تکیه زده است موجی از حملات منتقدان را در پی داشت. او در دولت پدرش به عنوان شبه بانوی اول کاخ سفید، نقش دارد.

توهین به امام صدر

عصرایران/ به گزارش رویترز، درپی پخش برنامه کمدی از شبکه الجدید که به ناپدید شدن امام موسی صدر اشاره داشت، معترضان با تجمع روبروی دفتر این شبکه، آن را به آتش کشیدند .

اسب قره باغ

جام جم/ رونمایی از اسب قره باغ که نماد کشور جمهوری آذربایجان برای بازی‌های اسلامی است، نشان می دهد آنها در صدد بهره‌برداری سیاسی از میزبانی علیه ارمنستان هستند چون این نماد، هیچ نسبتی با مسابقات اسلامی ورزشی ندارد.

درخواست یک نماینده از رهبر معظم انقلاب

ایلنا/ مصطفی کواکبیان-نماینده مجلس- در نطق میان دستور دیروز خود گفت: ازنظر ما قانون اساسی و فرمایشات رهبری فصل الخطاب است. ما نمی‌خواهیم امام (ره) و قانون اساسی از سوی جریان خاصی مصادره شود. من از رهبری تقاضا می‌کنم به دفتر خود دستور بدهد که زمینه ارتباطات هرچه بیشتر با اصلاح‌طلبان فراهم شود.

نشست اضطراری

عصرایران/ در پی مرگ مشکوک کیم جونگ نام- برادر ناتنی رهبر کره شمالی- در مالزی، شورای امنیت ملی کرۀ جنوبی نشست اضطراری برگزار کرد.

آماده به خدمت

باشگاه خبرنگاران/ معلم متخلف رودباری که با فرو کردن مداد به سر دانش‌آموزش، او را تنبیه کرده بود، آماده به خدمت اعلام  و پرونده وی به هیأت‌ رسیدگی به تخلفات اداری فرستاده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.