دونالد ترامپ بار دیگر رسانه‌های آمریکا را هدف حملات خود قرار داد و در صفحه توئیتر خود نوشت که رسانه‌های دروغ‌پرداز به خاطر نظرات توطئه آمیز و نفرت کورکورانه در حال دیوانه شدن هستند.

حمله توئیتری ترامپ به رسانه‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، حمله توئیتری ترامپ به رسانه‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، دونالد ترامپ بار دیگر رسانه‌های آمریکا را هدف حملات خود قرار داد و در صفحه توئیتر خود نوشت که رسانه‌های دروغ‌پرداز به خاطر نظرات توطئه آمیز و نفرت کورکورانه در حال دیوانه شدن هستند.

ترامپ با انتشار توئیتی ضمن تمجید از شبکه خبری «فاکس‌نیوز» نوشت: این رسانه‌های دورغ‌پرداز غیر قابل تماشا هستند.

وی با انتشار توئیتی جداگانه ضمن اشاره به ارتباط روسیه با مقامات کابینه نوشت: این اتهام بی معنا بوده و تلاشی است برای پوشش تمامی اشتباهات تیم انتخاباتی شکست خورده هیلاری کلینتون.

وی علاوه بر این ضمن اشاره به موضوع ارتباط میان «مایکل فلین» با روسیه نوشته است: اطلاعات به وسیله سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا به صورت غیر قانونی در اختیار «نیویورک تایمز» و «واشنگتن پست» قرار گرفته‌اند.

ترامپ علاوه بر این با تمجید از «الی لیک» خبرنگار بلومبرگ نوشته است: «اداره تحقیقات فدرال» و «آژانس امنیت ملی آمریکا» نباید در سیاست‌های ما دخالت کنند و اکنون وضعیت در آمریکا بسیار جدی است.

وی همچنین نوشت: «کریمه» نیز در زمان اوباما به وسیله روسیه گرفته شده است، آیا اوباما نیز رویکرد ملایمی نسبت به روسیه داشته است؟
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.