اصفهان-سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان آخرین دستاورد های فرآوری، بسته بندی، محصولات و خدمات را به معرض نمایش گذاشت.

آخرین دستاورد های محصولات غذایی دراصفهان در قالب نمایشگاه ارایه شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، حضور بیش از ۱۰۵ شرکت و برند مطرح و صاحب نام از سراسر کشور، مشارکت برندهایی از کشور کرواسی، حضور نماینده انحصاری فروش برخی محصولات صنایع غذایی کشور ایتالیا در ایران و همکاری و حمایت مجموعه هایی چون اتاق بازرگانی مشترک ایران و آلمان، اتاق ایران و چین، اتاق بازرگانی کشورهای اسلامی شامل ۵۷ کشور زیر مجموعه، اتاق بازرگانی اصفهان، مؤسسه جهانی حلال و اتاق اکو(دفتر انتقال فناوری و توسعه کارآفرینی ایران و اروپا) در این نمایشگاه به چشم می خورد.  

در این نمایشگاه، نمایندگان و برندهای مطرح استان های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی حضور یافته و تازه ترین خدمات و محصولات خود را در زمینه تولید و توزیع انواع مواد غذایی، خدمات فرآوری، بسته بندی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و خدمات جانبی ارایه کرده اند.

در سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان که از روز گذشته گشایش یافت، طراحان حوزه بسته بندی، نمونه آثار خود را به سازندگان و تولید کنندگان مواد غذایی عرضه می کنند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.