خرمشهر- نماینده مردم خرمشهر گفت: دولت وارد فاز انتخابات شده است، هرچه از دولت بخواهیم می‌گوید بگذارید بعد از انتخابات؛ دست به دامن توزیع کنسرو شدن و کار اجرایی را رها کردن آغاز تبلیغات آشکار انتخاباتی دولت است.

دولت به مطالبات مردم خوزستان‌ بی مهری می کند/ در انتخابات جبران می کنیم

به گزارش قدس آنلاین، برخی مسئولین استان خوزستان روزهای گذشته از بی توجهی دولت نسبت به بحران خوستان انتقاد کردند تا جائی که امام جمعه اهواز گفت:  عذر خواهی وزیر نیرو از مردم به دلیل تکرار بحران قطعی کافی نیست زیرا تداوم مشکلات متعدد در پی بحران قطعی برق که به دنبال خود قطعی آب و قطعی سیستم های ارتباطی و مشکلات آموزشی و درمانی و .. را برای مردم استان رقم زد و این از حیث از بین رفتن اعتماد مردم به مسئولین و ضربه به نظام قابل قبول نیست.

عبدالله سامری در ادامه این انتقادها از بی مهر دولت به استان خوزستان، اظهار داشت: دولت وارد فاز انتخابات شده است، هرچه از دولت بخواهیم می‌گوید بگذارید بعد از انتخابات؛ دست به دامن توزیع کنسرو شدن و کار اجرایی را رها کردن آغاز تبلیغات آشکار انتخاباتی دولت است. 

وی افزود: دولت فقط برای حل مشکلات خوزستان شعار می‌دهد، سفرهای ابتکار و وزرا به خوزستان تشریفاتی است، سفرهای انتخاباتی دولتی‌ها با خوزستان نتیجه‌ای برایشان در پی ندارد. 

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متأسفانه دولتی‌ها در برابر انعکاس مشکلات مردم خوزستان جبهه‌گیری می‌کنند، بعضاً اعتبارات را قطع و با نمایندگان مردم نیز تقابل می‌کنند، مردم شریف خوزستان این‌چنین رفتارهایی را برنمی‌تابند. 

وی با اشاره به بی‌برنامگی دولت در مقابله با ریزگردها در ماه‌های پایانی عمر دولت یازدهم، گفت: متأسفانه ریزگردهای دارای منشأ داخلی به‌مراتب زیان‌بارتر از ریزگردهای دارای منشأ خارجی است، بحران اخیر قطعی برق در خوزستان پیش‌تر در خرمشهر نیز به وقوع پیوست و قطعی برق را در پی داشت که می‌توانست زنگ هشداری برای مسئولان باشد اما متأسفانه به آن توجهی نشد. 

سامری تصریح کرد: بی‌مهری‌های دولت به مطالبات مردم خوزستان ادامه پیدا کند در انتخابات جبران می‌کنیم، دولت وظیفه دارد پاسخگوی مطالبات مردم باشد، شاید مردم نتوانند مستقیم مطالبات خود را مطرح کنند اما نمایندگان مردم باید پیگیر مطالبات مردمی باشند، قطعاً از پیگیری مطالبات مردم عقب‌نشینی نمی‌کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.