کرمانشاه- در نخستین روز از مسابقات بین المللی کشتی در کرمانشاه تیم ایران در اولین دیدار خود مقابل ترکیه توانست با نتیجه هشت بر صفر ترکیه را ضربه فنی کند.

تیم کشتی ایران با نتیجه ۸ بر صفر ترکیه را شکست داد

به گزارش قدس آنلاین، در نخستین دیدار تیم‌های ایران و ترکیه حسن رحیمی کشتی‌گیر کشورمان در وزن ۵۷ کیلوگرم توانست شکوگول از ترکیه را شکست دهد و نخستین پیروزی را برای کشورمان به ‌دست آورد.

بهنام احسان پور در وزن ۶۱ کیلوگرم به مصاف رجب اردوغان کشتی گیر روسی‌الاصل تیم ترکیه رفت و با نتیجه نزدیک ۷ بر ۵ موفق شد وی را شکست دهد تا دومین پیروزی پیاپی ایران به دست آید.

میثم نصیری کشتی‌گیر جوان کشورمان توانست در مسابقه نخست  خود مقابل صفا آکسو از تیم ترکیه در وزن ۶۵ کیلوگرم  با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد تا سومین پیروزی پیاپی ایران مقابل تیم پر قدرت ترکیه به‌دست آید.

مصطفی حسین خانی در وزن ۷۰ کیلوگرم به مصاف یاکوپ گور کشتی‌گیر مطرح ترکیه‌ای که دارنده مدال نقره و برنز جهان است، رفت و موفق شد با نتیجه چهار بر صفر وی را شکست دهد تا ایران چهار بر صفر از ترکیه پیش بیافتد.

پیمان یاراحمدی کشتی‌گیر همدانی تیم ملی ایران در رقابتی نفس‌گیر موفق شد اسلام کلیچ را با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ شکست دهد و پیروزی ایران در رقابت نخست را قطعی کند.

حسن یزدانی کشتی‌گیر جویباری کشور که به یک وزن بالاتر آمده است، موفق شد با نتیجه ۱۱ بر یک سردار بوکه از ترکیه را شکست داد.

امیر محمدی در وزن ۹۷ کیلوگرم موفق شد فاروغ آکویون از ترکیه را با نتیجه ۱۰ بر صفر ضربه فنی کند تا تیم کشتی ایران هفتمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد.

کمیل قاسمی دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۶ ریو موفق شد سلیم ارکان کشتی‌گیر ترکیه‌ای را با نتیجه ۱۰ بر صفر ضربه فنی کند تا تیم ایران هشتمین پیروزی را به دست آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.