شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح سبک زندگی ایرانی اسلامی از سال آینده در استان، اظهار کرد: با توجه به ردیف‌های بودجه‌ای، این طرح برای اختصاص اعتبارات به فرمانداران شهرستان‌های استان ابلاغ شود.

اجرای طرح سبک زندگی ایرانی - اسلامی/  فضای مجازی را باید کنترل‌ کرد

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی در شورای فرهنگ عمومی استان، با تسلیت ایام دهه فاطمیه اول، بر تطبیق قانونی مصوبات شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: ما باید سیاست‌های کلی را اجرایی کنیم و نباید دوگانگی وجود داشته باشد.

استاندار از اختصاص ۱۹ و ۶ دهم درصد از اعتبارات استان برای امور فرهنگی به صورت رسمی خبر داد و افزود: با وجود این بیش از ۴۵ درصد از اعتبارات برای امور فرهنگی در استان هزینه شد.

وی با اشاره به اجرای طرح سبک زندگی ایرانی اسلامی از سال آینده در استان، اظهار کرد: با توجه به ردیف‌های بودجه‌ای، این طرح برای اختصاص اعتبارات به فرمانداران شهرستان‌های استان ابلاغ شود.

سلیمانی با اشاره به بودجه یک تا سه درصدی ادارات برای انجام امور فرهنگی، تصریح کرد: با برنامه‌ای شفاف و روشن درباره طرح سبک زندگی ایرانی اسلامی در استان از ظرفیت فرمانداران استان استفاده شود.

استاندار با تأکید بر اینکه فضای مجازی با وجود تمام خطرات و آسیب‌ها در جاهایی نیز مفید است، خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید کنترل‌شده و مدیریت‌شده باشد و دستگاه‌ها با کار فرهنگی دقیق در این زمینه حرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.