کرمان - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:برگزاری هفته قرآن و عترت موجب ایجاد وحدت و همدلی بین هنرمندان، فعالان قرآنی و مسئولان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی شده است

نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ظهر چهارشنبه با حضور محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان،نمایشگاه قرآن و عترت، از سری برنامه های هفته قران و عترت استان کرمان در شهرستان انار آغاز به کار کرد . 

وی در این مراسم طی سخنانی بابیان این که برگزاری هفته قرآن و عترت موجب ایجاد وحدت و همدلی بین هنرمندان، فعالان قرآنی و مسئولان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی شده است، افزود: این برنامه برای نخستین بار در استان کرمان برگزارشده که با استقبال خوبی از سوی جامعه قرآنی استان و هنرمندان مواجه شده است.

علیزاده با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری  که«برکات قرآن برکات بی انتهایی است، گسترش فکر و عقیده و تعالی روح است» تصریح کرد: قرائت قرآن کریم و تامل در آیات و معانی عمیق این کتاب آسمانی، از اساسی ترین اصول تدبر و شناخت نشانه های الهی است.

مدیر کل ارشاد استان ادامه داد: ترویج آموزه های اسلامی و قرآنی به جای تربیت و سبک زندگی غربی، نقش مهمی در تقویت اعتقادی، معنوی، اجتماعی و فرهنگی افراد جامعه دارد.

علیزداه ادامه داد: انتظار داریم با توجه به منابعی کم دولت، خیرین در برنامه های قرآنی ورود پیداکنند که ترویج مفاهیم خاص قرآن در جامعه رواج بیشتری پیدا کند.

وی در پایان گفت: هفته قرآن و عترت در استان کرمان  از دوم تا هشتم  اسفند ماه در کرمان برگزار می شود که  امروز با تلاش همکاران ادارات شهرستانهای مختلف استان، هفته قرآن و عترت با افتتاح نمایشگاه در شهرستان انار و افتتاح نمایشگاه خوشنویسی در کوهبنان تبدیل به دهه قرآن و عترت گردیده است .

در این مراسم با حضور جمعی از مسولان محلی، نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار افتتاح شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.