سمنان- معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه امروز حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است، گفت: باید در این انتخابات مسئولان و دست اندرکاران حافظ و امانتدار رأی مردم باشند.

مسئولان وظیفه مهمی برای ایجاد و برگزاری انتخاباتی پرشور بر عهده دارند

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر احمدی در همایش دهیاران، فرمانداران و بخشداران استان سمنان در محل استانداری سمنان با بیان اینکه مجریان انتخاباتی باید تسلط کافی بر قوانین انتخابات داشته باشند اظهار کرد: اجرای درست قوانین در برگزاری انتخابات سالم نقش مؤثری دارد.

معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران استان باید بر اجرای دقیق مصوبات نظارت داشته باشند افزود: فرمانداران و بخشداران زمینه را برای انتخابات سالم فراهم کنند.

احمدی با بیان اینکه امروز حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات به مردم دنیا نشان می‌دهد که ملت ایران مانند گذشته دوستدار نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور و همچنین تحولات منطقه گفت: برای اقتدار بیش از پیش از ایران در دنیا و منطقه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ضروری است و لذا باید همه مسئولان زمینه ساز برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در ایران باشند.

معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور خاطرنشان کرد: دهیاران، فرمانداران و بخشداران نقش خود را برای حضور گسترده مردم در انتخابات ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان وظیفه مهمی برای ایجاد و برگزاری انتخاباتی پرشور بر عهده دارند تصریح کرد: همراهی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور ضروری است.

احمدی با اشاره به نقش بسیار مهم فرمانداران برای حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: فرمانداران در هر شهرستانی به‌عنوان نماینده حاکمیت باید اهتمام کافی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.