دوره ارزیابی و انتخاب مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان و بانوان طی روزهای شنبه ۳۰ بهمن و یکشنبه ۱ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

دوره ارزیابی و انتخاب مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان و بانوان برگزار می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  دوره ارزیابی و انتخاب نمایندگان ایران جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان و بانوان کشورهای مختلف از جمله مسابقات کشورمان طی دو روز در تهران برگزار می‌شود.

این برنامه توسط کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

در این دوره که روزهای شنبه ۳۰ بهمن و یکشنبه اول اسفندماه با حضور ۲۷ نفر از قاریان و حافظان حائز رتبه‌های ممتاز و عالی مسابقات سراسری قرآن کریم و مسابقات دانش‌آموزی برگزار می‌شود، ۱۰ نفر از برترین داوران ممتاز کشور به قضاوت می‌پردازند.

در این دوره دو روزه تلاوت قاریان و حافظان طی ۲ مرحله مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که نتایج دوره تا سوم اسفندماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

براساس مصوبه کمیته فنی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور، از رتبه‌های اول مسابقات کشوری سال‌های ۸۶ تا ۹۲ و رتبه‌های ممتاز و عالی مسابقات کشوری سال‌های ۹۳ تا ۹۵ جهت حضور در این دوره دعوت شده است.    

البته برگزیدگان نوجوان در دوره ارزیابی و انتخاب مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که آبان‌ماه در تهران برگزار شد شرکت کردند که مقرر شد نمایندگان کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان طی یک مرحله دیگر با حضور نفرات برتر دوره انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.