۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 504564

محمود صادقی، نماینده مردم شریف تهران از لیست 30 نفره امید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تازه‌ترین توئیت خود پستی منتشر کرد که نه تنها خوشایند نبود، بلکه به سؤالات مختلف هم ختم شد.

شورای عالی فضای مجازی «جی 2» هدیه می دهد!

قدس آنلاین - وی با انتشار عکسی از جعبه یک موبایل هوشمند خارجی در این پست به جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس با شورای عالی فضای مجازی اشاره کرده و نوشته است که این شورا به هریک از اعضای کمیسیون یک گوشی موبایل هدیه داده است. 
البته صادقی در ابتدای جمله توییت شده خود صرف ناهار در جمع اعضای کمیسیون و شورای عالی فضای مجازی را هم از قلم نینداخته است. 

جدا از زیر سؤال رفتن واژه مظلوم و بی‌پناهی به نام «تولید ملی» که برخی افراد تنها در بزنگاه‌های مختلف حیات بخش سیاسی و مدیریتی به آن متوسل می‌شوند، این بنده خدا در ادامه نگارش توضیحات خود، کاربران را در ابهام دریافت یا عدم دریافت این هدیه رها کرده است. البته از قدیم گفتند، هدیه را که پس نمی‌دهند!

گفتیم هدیه را پس نمی‌دهند یاد این افتادیم که در جریان پرونده برخی متخلفان حقوق‌های نجومی در دادگاه هم تعدادی تمایلی به پس دادن مبالغ نشدند و به زور باید آن را مطالبه کرد. 
به هر حال ظاهراً قرار است هر کس به نوعی سهم خود از انقلاب را بگیرد، شاید در اصل دریافت این تعلقات یا همان هدایا تفاوت چندانی وجود نداشته باشد بلکه آنچه قابل اهمیت بوده انواع این هدایا است. 

راستی شاید بد نباشد مابقی این هدایا هم از سوی دیگر دریافت کنندگان، نهادها و سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها و... به نمایش گذاشته شود. هر چند که به هدیه خمس تعلق نمی‌گیرد، اما پیشنهاد می‌دهیم علاوه بر اشتراک گذاری تصاویر هدایای دریافتی که به نظر امری پسندیده و صادقانه دیده می‌شود، اصل هدایا را هم با نیازمندان به اشتراک بگذارید تا آنها هم سهم خود از انقلاب را گرفته باشند. 

منبع : روزنامه جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.