رشت- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: بنا به دستور رئیس جمهوری، باید تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم، احداث و واگذار شوند.

پرونده مسکن مهر تا پایان دولت بسته می شود/یک ریال مصوبه محقق نشده است

به گزارش قدس آنلاین،  احمد اصغری مهرآبادی روز پنجشنبه در مراسم واگذاری دو هزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر استان گیلان در شهرستان لنگرود اظهار داشت: ساخت دو میلیون و ۲۰۰هزار واحد مسکن در کشور، کار گسترده ای است و از عهده یک وزارتخانه خارج است و همه دستگاه ها مکلف هستند که همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغی که شورای پول و اعتبار تصویب کرده تا بانک مسکن به ساخت واحدهای مسکن مهر اختصاص دهد، باید قبل از پایان سال جاری پرداخت شود که تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

اصغری مهرآبادی تصریح کرد: براساس این مصوبه امسال باید ۱۰هزار میلیارد ریال برای تامین خدمات زیربنایی و آماده سازی در اختیار وزارت خانه های نیرو و راه و شهرسازی ، چهار هزار میلیارد ریال هم از ماده های ۱۰ و ۱۲ در اختیار وزارت نیرو برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب که واقعا ضروری است، اختصاص داده می شد.

وی گفت: همچنین باید دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بابت زیرساخت های مسکن مهر به وزارت نیرو و دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هم بابت محوطه سازی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گرفت ولی متاسفانه تا امروز حتی یک ریال از این مصوبات محقق نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.