قم- تعداد ۷۱۵ طرح عمرانی مصوب سفر سال ۸۹ رهبر معظم انقلاب به استان قم، روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به بهره برداری رسید.

پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به قم افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، در مراسم بهره برداری از پروژه های سفر مقام معظم رهبری که در سالن اجتماعات شهرداری قم  و با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)،استاندار قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه اصفهان برگزار شد شهردار قم  بیان کرد: در سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به قم تعداد ۷۱۵ طرح با اعتبار۱۷ هزار میلیارد ریال به تصویب رسید تا در قالب دستگاه های مختلف این طرح ها با هدف محرومیت زدایی، ایمن سازی شهری و ایجاد تسهیلات برای زائران دنبال شود.

وی ساخت و تجهیز ۱۳ ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی، ۲۴ بوستان در مناطق مختلف شهری آسفالت معابر،تملک و اصلاح ورودی شهر جعفریه قم و تملک و بهسازی بافت فرسوده شهری در منطقه دروازه ری و چهل اختران این شهر را تنها بخشی از پروژه های عمرانی و خدماتی عنوان کرد.

وی بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب، ۴۰ دستگاه اتوبوس نیز به ناوگان اتوبوس رانی شهری اضافه می شود و در راستای تامین اوقات فراغت زائران، تجهیزات بازی برای بوستان علوی خریداری شده است.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب، ۲۷ مهرماه سال ۱۳۸۹ به مدت ۱۰ روز به شهر مقدس قم سفر کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.