یزد- فرمانده انتظامی استان یزد فرهنگ سازی و آموزش در سطح جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با در اولویت قراردادن این دو مقوله می توانیم شاهد افزایش نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی در سطح جامعه باشیم.

عامل انسانی علت بروز ۷۰ درصد از تصادفات یزد است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ایرج کاکاوند  با بیان اینکه عامل انسانی علت بروز ۷۰ درصد از تصادفات است، اظهار داشت: با فرهنگ سازی و آموزش و در نهایت برخورد با اندک افرادی که بی توجهی در رانندگی داشته و امنیت سایرین را به مخاطره می اندازند می توان از حوادث زیادی پیشگیری کرد.

فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز در دستور کار پلیس است گفت: پلیس راه و راهور باید با راننده ای که امنیت دیگران را به خطر می اندازد بدون اغماض برخورد کند.

کاکاوند سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن قانون توسط برخی از موتورسیکلت سواران متخلف را از دیگر عوامل تصادفات درون شهری عنوان کرد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه­ های مربوطه و نصب دوربین های کنترل سرعت این موضوع در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به اقدامات فرهنگی خوبی که در رابطه با ایجاد نظم و انضباط آمد و شد صورت گرفته خاطرنشان کرد: توزیع کلاه ایمنی رایگان بین مردم پیامی داشت و آن اینکه؛ کلاه ایمنی یک وسیله موردنیاز برای موتورسواران است و مردم بدانند که پلیس نگران جان آنها است.

وی فرهنگ سازی و آموزش در سطح جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با در اولویت قراردادن این دو مقوله مهم می توانیم شاهد افزایش نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی در سطح جامعه باشیم.

سردار کاکاوند بر رعایت ادب و احترام در برخورد با شهروندان و رعایت حقوق شهروندی در ماموریت های پلیس تاکید کرد و افزود: اعمال قانون باید همراه با ادب، احترام و رفتار مناسب باشد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در حوزه جاده و هم درون شهری شاهد کاهش تصادفات و تلفات هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.