اردبیل- معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافع حرم خبر داد.

اردبیل میزبان یادواره شهدای مدافع حرم می شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار سید شفیع حسینی اظهار کرد: نخستین سالگرد گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هاشم دهقانی‌نیا و علی‌ آقایی، شهدای مدافع حرم اردبیل هفت اسفند ماه در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: این یادواره ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز هفت اسفند ماه در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برای آقایان و در زینبیه همزمان برای خواهران برگزار می‌شود که در کنار این مراسم نیز یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و ماموریت تیپ ۳۷ سپاه اردبیل در شمال غرب کشور گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدا، انتقال ارزشها و آرمانهای دفاع مقدس به نسل جدید و جوانان، پرداخت مناسب به عظمت دوران دفاع مقدس و نگرانی از این‌که فرهنگ دفاع مقدس به مرور زمان فراموش نشود از جمله مواردی است که باید به آنها توجه شود.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بحث تهاجم فرهنگی و تحریف دفاع مقدس در دستور کار دشمنان و معاندان نظام قرار گرفته و در واقع برگزاری اردوهای راهیان نور ویژه جوانان و نوجوانان بسترهای لازم را برای آشنایی قشر جوان با آرمانها و ارزشهای دفاع مقدس فراهم می‌کند که خوشبختانه در استان اردبیل نیز ستاد راهیان نور در استانها به ریاست استاندار و در شهرستانها به ریاست فرمانداران تشکیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.