مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی موکب امام خمینی  (ره) با حضور خیرین و مسولین ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار می شود.

مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی موکب امام خمینی  (ره)

 قدس آنلاین - مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی موکب امام خمینی (ره)  با حضور خیرین و مسولین ستاد بازسازی عتبات عالیات، روز جمعه ۲۹ بهمن از ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

در این آیین بزرگداشت که با شعرخوانی صابر خراسانی، مداحی حاج مرتضی طاهری و اجرای حاج مجید یراق بافان در تالار امیر، واقع در فاز ۳ اندیشه کرج برپا می شود از خادمین و خیرین تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است موکب امام خمینی"ره"  در ۲۰ کیلومتری جاده نجف به کربلا واقع شده که با توجه به وسعت زیادی که دارد خدماتی مختلفی را  به زوار ارائه می نماید. «توزیع غذای گرم در سه وعده به میزان ۷۰۰۰ پرس»، «توزیع نان بربری و نان شیر مال داغ در طول شبانه روز» و  «توزیع چای در طعم های مختلف روزانه ۲۰۰۰۰ عدد» بخشی از پذیرایی هایی است که از زوار اربعین د راین موکب صورت گرفته است.

همچنین «امکانات استراحت برای بانوان در چادرهای بسیار مجهز و دارای امکانات کاملا بهداشتی»، «سرویسهای بهداشتی و حمام» و برای آقایان  برگزاری نماز جماعت در سه نوبت و برگزاری سخنرانی های مذهبی و مداحی موارد دیگری از خدمات ارائه شده در این موکب است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.