خرم آباد- طی حکمی از سوی وزیر کشور، فرماندار شهرستان الیگودرز منصوب شد.

فرماندار جدید شهرستان الیگودرز منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین، احسان جهانیان شامگاه پنج شنبه در جلسه ای با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان، امام جمعه شهرستان الیگودرز و جمعی از مسئولان استان به عنوان فرماندار جدید شهرستان الیگودرز منصوب شد.

بازوند در این مراسم با بیان اینکه خدمت خالصانه به مردم وظیفه و افتخار همه مسئولین است، اظهار داشت: توسعه در کشور مدیون تلاشهای صادقانه و زحمات بزرگان نظام بوده است.

بازوند به حماسه ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت:حضور مردم در همه صحنه های انقلاب، نظامی مردمی ایجاد کرده و این انقلاب تبدیل به یک پدیده بی نظیر شده است.

وی ادامه داد: در طی سالهای انقلاب مردم در همه عرصه ها ،خود مدیریت امور را بر عهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس با حضور پرشور، فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک فرهنگ مترقی برای توسعه و پیشرفت در دنیا معرفی کردند.

استاندار لرستان افزود: بیان عالمانه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ،عامل این شد که اقتصاد مقاومتی به یک راهبرد اساسی برای مسئولین و مردم تبدیل شود.

بازوند در پایان به فرماندار جدید اشاره و خاطر نشان کرد: احسان جهانیان یکی از منظم ترین مدیران استانداری است و طی ۳ سال اخیر بسیار خوب عمل کردند و همچون آقای میرزایی اصل در الیگودرز منشأ خیر خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.