رشت_ بابک رمضانی از راه اندازی ایستگاه جدید آتش نشانی در روزهای آتی با توجه به تراکم و پراکندگی جمعیت و نیاز شهر رشت خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت از راه اندازی ایستگاه جدید آتش نشانی خبر داد

 به گزارش قدس آنلاین،به نقل از روابط عمومی آتش نشانی رشت بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت از راه اندازی ایستگاه جدید آتش نشانی در روزهای آتی خبر داد و افزود: با توجه به تراکم و پراکندگی جمعیت و نیاز شهر؛ خوشبختانه در ۳ سال گذشته ایستگاه های سازمان آتش نشانی رشت از ۶ ایستگاه به ۱۲ ایستگاه افزایش یافته است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رویکرد اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و تاکید ایشان برحل مشکلات نه بواسطه گفتن بلکه با اقدام، ابتکار و عمل لازم، افزود: شهرداری رشت در جهت توسعه حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات بهتر برای شهروندان اقدام به احداث پایانه غرب در سال جاری نمود؛ اما تاکنون همکاری های لازم جهت سرعت بخشیدن به مدیریت بهینه حمل و نقل در این خصوص و بهره برداری در راستای اهداف مد نظر صورت نگرفته است.

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به عدم بهره برداری بهینه از هزینه کرد ها و سرمایه های بکار رفته در این بخش و عدم اثربخشی مورد انتظار در این برهه زمانی، افزود: شهر رشت، نیازمند حداقل ۱۵ایستگاه آتش نشانی است که بواسطه توجه مدیریت شهری به این امر و همچنین تاکید بر توزیع عادلانه خدمات، به زودی ایستگاه جدید آتش نشانی درجایگاه فوق واقع در ابتدای بلوار شهید افتخاری رشت افتتاح خواهد شد.

همین گزارش حاکی است: با توجه به اینکه آتش نشانان به نوعی در تمامی حوادث برای نجات جان و مال انسان ها و هر موجود زنده ای حضور دارند، همچنان با وجود گسترش بیش از پیش شهر، ترافیک شدید خودرویی ، زمان رسیدن به محل حادثه به عنوان یکی از مهمترین ارکان خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.