تبریز- امام جمعه موقت تبریز گفت: دولت و مجلس در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و مسائل اقتصادی توجه خاص داشته باشد و اقدامات عملی در این زمینه داشته باشد.

مشکلات معیشتی مردم را رنج می‌دهد/مسؤولان در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم اقدام کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، آیت الله محمدتقی آل هاشم  امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تقدیر از حضور باشکوه و با نشاط مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ویژه مردم آذربایجان و تبریز اظهار داشت: مردم به وظیفه خود عمل کردند حال نوبت مسئولان است که برای رفع مشکلات مردم اقدام عملی کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود تا دولت و مجلس در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و مسائل اقتصادی و رفع بیکاری توجه خاص داشته باشد و اقدامات عملی در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه مشکلات معیشتی مردم را رنج می‌دهد از مسئولان خواست در این زمینه دقت و سرعت عمل بیشتری برای حل این مشکل داشته باشند.

وی افزود: انتظار می‌رود تا مسئولان در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم توجه خاص داشته باشند و اقدامات عملی برای این امر داشته باشند.

آیت الله آل‌هاشم  تصریح کرد: مسئولان باید عملاً به حضور مردم در صحنه احترام گذاشته و قدر این ملت وفادار و حاضر در صحنه را که در سخت‌ترین شرایط یار و یاور نظام بودند، بدانند و تقدیر عملی خود را با توجه به مطالبات مردم نشان دهند.

وی افزود: در استان آذربایجان شرقی به شعار اقتصادی عمل شده است ولی باید بیشتر از آن نیز شود.

آیت الله آل‌هاشم با اشاره به اینکه موضوع ۲۹ بهمن سال ۵۶ فراموش نشدنی است و موتور حرکت ملت برای پدیداری ۲۲ بهمن ۵۷ شد، گفت: گرامیداشت چهلم مردم قم در تبریز نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و  اقشار مردم با هدایت آیت الله طباطبایی یا همان خمینی آذربایجان در صحنه حضور یافته و به ندای امام خمینی لبیک گفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.