تایباد- حجت الاسلام مرتضی محدثی گفت: شبکه های ماهواره ای، اجتماعی، فضای مجازی واینترنتی را باید مواظبت کرد زیرا این شبکه ها دام شیاطین است.

شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی انسان را به بیراهه می کشاند

به گزارش قدس آنلاین،امام جمعه موقت شهرستان تایباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ودر محل مسجد جامع امام صادق(ع) با ذکر حدیثی از معصومین درباب راههای به دام افتادن انسان در دام شیاطین گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام اسلامی درفضای مجازی با توهین به اسلام، قران، پیامبر واهل بیت واخلاق و ارزشهای اسلامی به دنبال دور کردن مردم و بویژه جوانان و نوجوانان از دین و مقدسات و ارزشهای اسلامی است.

وی عنوان داشت:جوانان و نوجوانان و همه احاد مردم شریف ایران اسلامی در فضای مجازی وسایت های اینترنتی وشبکه های ماهواره ای مواظب دام های دشمنان و مخالفین اسلام و مکتب غنی نبوی باشند زیرا اینها در اذهان عموم مردم باطل را تداعی می کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان تایباد اظهارداشت: دشمنان و بدخواهان و معاندین در فضای مجازی قرآن و مقدسات اسلامی و دینی را انکار می کنند و به دنبال دور کردن نسل جوان و نوجوان از مقدسات دینی و مذهبی است.

امام جمعه موقت شهرستان تایباد با تجلیل از حضور گسترده و دشمن شکن مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن اظهار داشت:مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده و با شور و شعور خود در این راهپیمایی عظیم و گسترده باری دیگر با آرمانهای امام راحل عظیم الشان وشهدای عزیز ومقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده وبه دشمنان فهماندند که مردم پایبند به انقلاب نظام ورهبری وارزشهای آن هستند.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق شهرستان تایباد با اشاره به زمان ثبت نام حوزه های علمیه درسراسر کشور افزود: حوزه های علمیه وعلمای دین مرزبان واقعی اسلام وارزشهای اسلامی هستند.

وی اظهارداشت: اگر حوزه های علمیه نبود امروز ازدین وقرآن وارزشهای اسلامی ودینی خبری نبود.

حجت الاسلام والمسلمین محدثی عنوان کرد: مردم با کمکهای نقدی وغیر نقدی خود به کمک حوزه های علمیه بشتابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.