قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: شعار آشتی ملی، حقوق شهروندی، حقوق زنان و آزادی از کلمات عوام فریبانه است که از سوی منافقان و لشکریان آنها مطرح می شود و چراغ سبز به دشمن است.

شعار آشتی ملی یک حرکت منافقانه و چراغ سبز به دشمن است

به گزارش قدس آنلاین،آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه درمسجدالنبی اظهارداشت:منافقان با دروغ گویی و سوء استفاده از کلماتی مردم پسند و فریبنده تلاش می کنند با ایجاد تفرقه در صفوف مومنان به اهداف خود دست یابند و دشمن را شاد کنند.

وی اضافه کرد: منافقان حتی از مسجد به عنوان پایگاه نیز استفاده می کنند و با شعارهای دروغ و به ظاهرخیرخواهانه می خواهند مردم را دچار تشتت کنند.

خطیب جمعه قزوین یادآورشد: منافقان همچنین از مقدسات و قرآن به عنوان سپری برای رسیدن به اهداف خود بهره برداری می کنند و با پنهان کردن چهره واقعی خود بدنبال آسیب رساندن به انقلاب و نظام هستند.

خطیب جمعه قزوین یادآورشد: منافقان همچنین از مقدسات و قرآن به عنوان سپری برای رسیدن به اهداف خود بهره برداری می کنند و با پنهان کردن چهره واقعی خود بدنبال آسیب رساندن به انقلاب و نظام هستند.

وی بیان کرد: منافقان دوست ندارند مردم وحدت داشته باشند لذا دنبال ایجاد تفرقه هستند اما همه باید مراقب باشیم و با بصیرت، انسجام ملی و وحدت خود را حفظ کنیم.

عابدینی اضافه کرد: طرح شعار آشتی ملی یک چراغ سبز به آمریکاست که بگویند در داخل تفرقه هست تا دشمن فشار را بر ملت بیشتر کند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: آنها که از دموکراسی، آشتی ملی و مذاکره دم می زنند و می گویند با مذاکره جلوی جنگ را گرفتیم باید بدانند با این کار طمع دشمن را به ما بیشتر کردند و اگر تا دیروز با دانش هسته ای ما مخالفت می کردند امروز می گویند موشک هم نسازید و حق دفاع ندارید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهارداشت: از منافقان چرب زبان که با واژه های مقدس بازی می کنند اما به جنگ مومنان می روند باید پرهیز کنیم و با بصیرت در مقابلشان موضع گیری مومنانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: آشتی ملی زمانی است که دو جناح و گروه در یک کشور درگیر باشند در حالی که ما درکشور قهر و درگیری نداریم و ملت ما با وحدت و وفاق ملی در صحنه است و با وحدت مثال زدنی خود همواره در صحنه دفاع از انقلاب ایستاده است.

آیت الله عابدینی یادآورشد: فتنه گران با این شعار دو هدف عمده دارند یکی آنکه نشان دهند در جامعه دو دستگی هست تا دشمنان سوء استفاده کنند و دوم این که ننگ فتنه گران را بپوشانند.

امام جمعه قزوین افزود: مگر می توان اعمال کسانی را که حرمت عاشورا را شکستند، به مردم بی حرمتی کردند، مرتکب قتل وموجب ناامنی کشور شدند، مساجد را به آتش کشیدند و خواستند دشمن را بر ما مسلط کنند نادیده گرفت و با آنها آشتی کرد.

خطیب جمعه قزوین گفت: فتنه گران هنوز لیاقت و شایستگی توبه را هم پیدا نکرده اند هرچند اگر امروز توبه هم کنند باید مجازات شوند و کارشان عقوبت دنیوی و اخروی دارد.

وی اضافه کرد: با صبوری رهبر معظم انقلاب، مردم و نظام هم به فتنه گران ترحم کردند که در حصر هستند زیرا مجازات کسانی که قتل مرتکب شده اند معلوم است.

عابدینی اظهارداشت: اینکه برخی قبل از مذاکرات از خزانه خالی کشور صحبت می کنند یعنی دشمن بداند که ما ضعیف هستیم و اینکه امروز از آشتی ملی دم می زنند یعنی به دشمن اعلام شود در داخل اتحادی نیست و تشتت و پراکندگی داریم تا دشمن فشارش را بیشتر کند و امتیاز بگیرد.

وی بیان کرد: مردم توجه دارند که این شعار از دهان چند نفر خارج شده که همه حامیان و لشکریان فتنه هستند اما دشمن بداند ملت ما به برکت اسلام، قرآن، ایمان، ائمه معصومین(ع) با محبت و دوستی در کنار یکدیگرند و نیازی به دیگران ندارند.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: در هفته گذشته مردم با برپایی باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند با همه مشکلات و انتقادهایی که دارند با وحدت و انسجام پشت سر رهبری هستند و ولایتمدارند و با این کار شعور بالای سیاسی خود را در معرض دید و قضاوت جهانیان قرار دادند.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: آنها که شعار فریبنده آشتی ملی را سردادند خواستند به دشمن بگویند در جامعه دو دستگی و تشتت هست در حالی که راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر این تفکر بود.

امام جمعه قزوین در ادامه از جنایات انگلیس در ایران هم گفت و یادآورشد: تمام خیانتهایی که رضاخان و فرزند ناخلفش در ایران انجام دادند با حمایت انگلیس و آمریکا بود و این کشورها از گذشته تاکنون بدخواه ما بوده اند و ملت ما کینه آشتی ناپذیری با این استعمارگران دارد که هرگز از دل بیرون نخواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.