سمنان- امام جمعه سمنان آشتی ملی را بازسازی جریان فتنه ۸۸ دانست و گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند کسانی که در عاشورا جنایت کردند و بسیجیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، مردم با آنان آشتی نخواهند کرد.

مردم با هتاکان عاشورای ۸۸ آشتی نخواهند کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: مردم با همه گرفتاری‌هایشان در این روز به میدان آمدند و به ندای رهبری پاسخ دادند و با شور و شعور ملی به دشمن فهماندند که عاشق امام و ولایت هستیم.

امام جمعه سمنان بیان کرد: رهبر آگاه و فرزانه انقلاب اسلامی، مردم را در جریان مسائل گوناگون قرار می‌دهند و مردم با ارشاد مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب و نظام حرکت می‌کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند برخی می‌گویند اگر برجام نبود، جنگ بود و این دروغ است. برجام هست؛ اما احتمال جنگ هم هست. مشکلات کشور را به برجام گره نزنید. بیکاری، تبعیض و گرانی و حقوق‌های نجومی امروز وجود دارد.

وی افزود: داعش برای امت اسلامی بلایی شده و اعضای این گروهک تروریستی با سلاح آمریکایی‌ها و پول سعودی‌ها به جان مسلمانان افتاده‌اند.

آیت الله شاهچراغی بیان داشت: اخیراً سران عرب به فکر افتادند به همراه رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران وحدتی ایجاد کنند؛ اما ما به آنها می‌گوییم دم خود را به آمریکا گره نزنید؛ این خانه‌ها عنکبوتی است و اگر همه دنیا جمع شوند، نمی‌توانند علیه ایران کاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.