بردسکن- امام جمعه بردسکن با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم غیور تبریز در رابطه با سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: متاسفانه مسئولان سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را فقط با سخنرانی و شعار دادن سپری می کنند و در عرصه عمل کار خاصی را انجام نداده اند.

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: مسئولان  در نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نتوانسته اند اهداف مقام معظم رهبری را  محقق سازند و باید فرمایشات معظم له آویزه گوش مسئولان و نقشه راهبردی آنها قرار بگیرد. 

خطیب جمعه بردسکن  با بیان فرازی از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم با حضور گسترده خود مسئولان را شرمنده خودشان کردند و مسئولان باید در اجرایی کردن  پیام مقام معظم رهبری و مردم اهتمام ورزند. 

امام جمعه بردسکن اظهارداشت: علی رغم اینکه مردم به لحاظ معیشتی و اقتصادی در تنگناه قرار دارند اما به خاطر انقلاب و لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری در روز ۲۲ بهمن به صحنه آمدند و به دشمنان اعلام کردند که در دفاع از انقلاب و رهبری و ارزش های اسلامی و دینی ذره ای عقب نشینی نمی کنند و تا آخرین قطره خون خود درصحنه و  پشتیبان نظام و رهبری خود  هستند.

حجت الاسلام امینی به حرف های بی پایه و بی منطق برخی از سران فتنه و کسانی که در منصب نمایندگی مجلس  نیز فعالیت می کنند مبنی بر آشتی ملی در کشور برگزار شود  اشاره کرد و گفت:  کسی که با انقلاب قهر نیست که آقایان این حرف ها را مطرح می کنند و این حرف توهین به شعور مردم است چرا که مردم در همه صحنه ها عشق و وفاداری خود را به انقلاب و رهبری اعلام کرده اند و هیچ کسی با انقلاب قهر نیست. 

حجت الاسلام امینی عنوان کرد: کسانی که این گونه  تفکر دارند می خواهند مردم را از مطالبات اصلی خود غافل کنند که مطرح کردن این حرف ها  ظلم به کشور است.

امام جمعه بردسکن افزود: مطرح کردن این مطالب دیگر برای ملت ایران بی فایده است و هیچگاه نمی توانند با بیان این مطالب بین مردم و انقلاب و رهبری  تفرقه ایجاد کنند.

وی افزود: همانطور که سران فتنه هیچ محبوبیتی در دل و قلب مردم ندارند  امروز هم کسانی که دم از آشتی ملی می زنند  مردم نیز  حرف های آنها را پوچ و هیچ تاثیری در اراده آهنین ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری نخواهد گذاشت.

وی عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در همه حوزه ها حلال مشکلات  است و دشمنان را در اهداف شوم خود ناکام می کند.

وی  با گرامی داشت یاد و خاطره  ۴۰ تن از شهدای هواپیمای مسافربری به ویژه مرحوم آیت الله محلاتی در اول اسفند ماه سال ۱۳۶۴ توسط جنگنده عراقی و نامگذاری این روز به نام روز روحانیت و دفاع مقدس به ویژگی های شهید محلاتی اشاره کرد و گفت: زندگی شهدا اسوه و الگوی ما است و شهدای روحانی با ساده زیستی و دلسوزی که داشتند در دل و قلب مردم جای دارند و می طلبد روحانیون نیز خط و مشی شهدای روحانی به ویژه شهید محلاتی را  سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند و از زندگی اشرافی گری و کاخ نشینی پرهیز کنند. 

وی اظهارداشت: اگر امروز مدرسه  علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن به صورت نظام مهندسی و شکیل بنا شده است نباید عده ایی بیان کنند که حوزه علمیه بردسکن حالت سنتی و قدیمی  خود را از دست داده است واین  بی انصافی است چرا که این مدرسه با کمک های مردمی و اعتبارات حوزه علمیه خراسان ساخته شده است و برای برخورداری طلبه ها از امکانات و خدمات رفاهی است.

امام جمعه بردسکن به مولفه های حکومت جهانی امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: گسترش عدالت، گزینش کارگزاران و شایسته سالاری از جمله مهمترین مولفه ها ی حکومت جهانی امام عصر است که باید این عناصر نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز نهادینه شود.

  وی عنوان کرد: مطالبه اصلی مردم عدالت است و هرکسی که باید در حوزه کاری اش به حق خودش قانع باشد.  وی تصویب و اجرایی کردن حقوق های نجومی را یک نوع بی عدالتی عنوان کرد و گفت: کسانی که این گونه حقوق ها را تصویب کرده اند ظلم به جامعه کرده اند و باید فردای قیامت پاسخ گو باشند. 

حجت الاسلام امینی افزود: کسانی که به پست و مقامی دست پیدا کرده اند باید در خدمت کردن به مردم کوتاهی نکنند و در حوزه کاری خود شایسته سالاری را به معنای واقعی اجرایی کنند نه اینکه وقتی که به پست و مقام مدنظر خود دست پیدا کرد همه را زیر پا بگذارد.

وی اظهارداشت: متاسفانه برخی از گروها و جناح های سیاسی خدمات انجام شده در  نظام را به محاصره خود در می آورند و دنبال سهم خواهی از انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: جناح های سیاسی که در انتخابات پیروز می شوند به باند و باند بازی های سیاسی می پردازند و بدون توجه به تخصص و تجربه افراد اقدام به عزل و نصب های مدیران در حوزه های مختلف می پردازند و آنچه که دیده نمی شود شایسته سالاری به معنای واقعی است که متاسفانه این مهم فقط در شعار  و سخنرانی  خلاصه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.