یزد- امام جمعه موقت یزد گفت: مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دولت باید در بحث مالیات‌ها فشارکمتری به مردم وارد کند.

دولت در بحث مالیات‌ فشار کمتری به مردم وارد کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدحسن معزالدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد ابراز کرد: مالیات‌های بر ارزش افزوده فشار زیادی به مصرف کنندگان وارده کرده  و دولت در بحث تعیین و دریافت مالیات بر ارزش افزوده با تأمل بیشتری اقدام کند.

وی اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم میهن اسلامی و همچنین مردم استان یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری بود و من از این حضور باشکوه قدردانی می کنم.

وی گفت: انقلاب اسلامی برپایه حضور مردمی بنا شده است و حضور پرشور اقشار مختلف جامعه درمناسبت‌های ملی و مذهبی نشانه اقتدار و پایداری ارزش‌های انقلاب در حوزه های مختلف است.

امام جمعه موقت یزد افزود: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی مسئولیت مسؤولان را سنگین‌تر می کند و آنها را موظف به رسیدگی هر چه بیشتر برای بهبود وضعیت زندگی مردم می‌کند.

وی با اشاره به چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مردی اسلام‌شناس بود و در زمینه فقه و سیاست بسیار آگاه بود.

معزالدینی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  از جمله افرادی بودند که از ابتدا تا آخرین روزهای عمر خود از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.