زاهدان-امام جمعه زاهدان گفت: در جهان برخی کشور های قدرتمند ظالم خود یا ایادیشان در حال وقوع جنایات بی سابقه در تاریخ هستند.

سکوت مجامع بین المللی باعث جنایات بیشتر در یمن و بحرین می شود

به گزارش قدس انلاین؛آیت الله عباسعلی  سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته  با اشاره به خواسته ی بجای مردم بحرین در مطالبه حقوق شهروندی و انسانی خود اظهار  داشت: مردم بحرین حقوق انسانی خود را مطالبه می نمایند اما در جواب بنا به اذعان مجامع حقوق بشری و کمیته های حقیقت یاب بین المللی فقط شکنجه و آزار می شوند.

خطیب جمعه زاهدان بابرشمردن جنایات آل خلیفه بر ضد مردم مظلوم بحرین ابراز داشت: زندانیان بحرینی به جرم استیفاء مطالبات به حق خود مورد شکنجه هایی از قبیل محرومیت از سرویس های بهداشتی، ضرب و شتم و آزارهای جنسی قرار می گیرند.

امام جمعه زاهدان افزود: مسئولین رژیم بحرین خود اذعان دارند که برخی از شکنجه گران حاضر در دستگاه آنها سعودی الاصل می باشند. نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با انتقاد شدید از سکوت وحشتناک مجامع بین المللی در قبال وقوع این جنایات هولناک ابراز داشت: متاسفانه مهر سکوتی که بر دهان مجامع بین المللی و حقوق بشری خورده است مانع از واکنش آنها در خصوص جنایات در حال ارتکاب در یمن و بحرین می شود.

آیت الله سلیمانی با ابراز تاسف برای بوق های تبلیغاتی جهان به نفع ظالمان اظهار داشت: سیستم تبلیغاتی استکبار بلندگوی ظالمان شده و در جهت تامین منافع آنها عمل می نمایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به ایام اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی ایشان را از برجستگان انقلاب، یاور امام و رهبری و رفیق دیرین مقام معظم رهبری خواند و گفت: بیانات رهبری انقلاب در مقاطع مختلف و پیام تسلیت ایشان گویای شخصیت آقای هاشمی بود.

آیت الله سلیمانی در خصوص شخصیت مرحوم آیت الله رفسنجانی و نظرات ایشان در خصوص رهبری ابراز داشت: آقای هاشمی رهبری را فصل الخطاب و حجت شرعی می دانست و بارها این مهم را بیان کرده بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان فشارهای گسترده و هجمه های سنگین و ناجوانمردانه داخلی و خارجی برعلیه رهبری، دلخوشی ایشان را وحدت و حضور گسترده مردمی در مناسبتهای انقلاب دانست و افزود: ما شرائط سخت جهان اسلام و کشور را می بینیم اما مقام معظم رهبری این اوضاع وخیم بین المللی را درک می نمایند وغصه می خوروند و تنها دلخویشان وحدت ملی و پایبندی مردم به نظام است که در امثال بیست و دوم بهمن تجلی می نماید.

امام جمعه زاهدان در ادامه افزود: از دیگر دلخوشی های رهبری که باید صورت بگیرد اقتصاد مقاومتیست که فعلا به واقع با پروژه های موثر سپاه پاسداران در حال وقوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.