گرگان- امام جمعه گرگان گفت: رسانه های بین المللی بلاخره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کردند و مردم به دنیا فهماندند که با وجود مشکلات در جامعه هرگز از اصول انقلاب خود عقب نمی نشینند.

مشکلات جامعه مردم را در پایبندی به اصول انقلاب مأیوس نکرده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه گرگان به اعتراف رسانه های بین المللی بر حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: زمانی کشورهای دنیا راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ایران را تنها با حضور چندصد هزار نفر معرفی می کردند اما حالا همه به حضور میلیونی مردم اذعان دارند.

وی با بیان اینکه مردم و شرکت کنندگان در راهپیمایی نشان دادند که وجود مشکلات در جامعه، خللی در پایبندی به اصول انقلاب ایجاد نکرده است، افزود: مردم با حضورشان نشان دادند هرجا لازم باشد برای دفاع از انقلاب خود به میدان می آیند.

امام جمعه گرگان گفت: اختلاف‌ سلیقه در همه‌ جا و بین تمامی احزاب وجود دارد اما احزاب باید تلاش کنند در کنار اختلاف‌ سلیقه سعه‌صدر داشته باشند.

وی به جشنواره های قرآنی که طی چند هفته آینده در استان گلستان برگزار می شود، اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم این جشنواره ها و برنامه های قرانی که در قالب های مختلفی مانند شعر، موسیقی و فیلم برگزار می شود، نتیجه ای جز نزدیکی مردم به قرآن نداشته باشد.

ننماینده ولی فقیه در استان گلستان به فضای آشفته سیاسی در امریکا اشاره کرد و گفت: با رصد اتفاقات کشور آمریکا طی روزهای گذشته شاهد استعفای مشاور امنیتی رئیس‌جمهور آمریکا بودیم که به وی از سمت جناح مخالف رئیس‌جمهور اتهام جاسوسی زده‌شده بود.

وی افزود: این مسائل نشان می‌دهد شکوه کشور آمریکا ظاهری و همراه با فساد بوده و این همان فسادی است که موجب از هم پاشیدن شوروی سابق شد.

امام جمعه گرگان همچنین به فرازهای از کلام امیرالمؤمنین(ع) در نهج البلاغه اشاه کرد و گفت: حضرت علی (ع) با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خطبه نهج‌البلاغه خود می‌فرماید آن‌هایی که گفتند رب ما خداست و در این راه روی حرف خود ایستادگی کردند خداوند پاداشی برای این افراد در نظر گرفته و ملائکه بر این افراد نازل می‌شوند و از سوی خدا به این افراد وعده بهشت می‌دهند.

وی با بیان اینکه باید در مسیر زندگی، کتاب خدا را مبنای حرکت خود قرار دهیم و خدا را درست بندگی کنیم، تأکید کرد:انسان باید در عباداتش قصد قربت و اخلاص داشته باشد و نماز خواندن و روزه گرفتنش تنها با انگیزه الهی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: پیامبر اکرم (ص) برای ما دو میراث به یادگار گذاشته که یکی قرآن و دیگری عطرت بوده و ما باید تلاش کنیم از این دو به‌ خوبی مراقبت کنیم و هوای نفس را از خود دور کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.