خرم آباد- امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه بحث «آشتی ملی» پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد، گفت: طرح این بحث از سوی قانون شکنان جامعه بوده است.

طرح بحث «آشتی ملی» از سوی قانون شکنان جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌آلله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد بیان کرد: کسانی که در سال 88 دست در دست سلطنت‌خواهان، ضدانقلابان، منافقان و بدخواهان گذاشتند امروز بحث آشتی ملی را با هدف تطهیر سران فتنه طراحی کرده‌اند و این گروه اندک جریان سیاسی منفور باید بدانند که ملت همیشه وفادار و پشتوانه نظام و رهبر خود است و با فتنه همیشه قهر می‌ماند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این راهپیمایی آبروی نظام، انقلاب و ایران است، ولی مسؤولان نباید فکر کنند حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به معنای گلایه نداشتن آن‌ها است.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب فرمودند مردم با مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی، بیکاری و گرانی دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین به دلیل علاقه به نظام به میدان آمدند، پس مسوؤلان باید گرفتاری و مشکلات مردم را حل کنند.

وی با تاکید به اینکه پیام راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به تهدیدهای ترامپ رئیس جمهور تازه‌کار آمریکا بوده است، تصریح کرد: ترامپ خیال می‌کند با داد و فریاد می‌تواند با ملت ایران اسلامی روبرو شود، درحالی که این رئیس جمهور تنها طبل توخالی بیش نیست.

آیت لله میرعمادی به سوال یک خبرنگار از ترامپ مبنی بر اینکه قرار است با ایران چه کند اشاره کرد و گفت: ترامپ به این خبرنگار پاسخ داده است که من کاری را که قرار است با ایران بکنم نمی‌گویم تا ایرانیان متوجه کارم نشوند و اما در پاسخ به ترامپ می‌گوییم که ملت ایران 38 سال است که به بزرگترهای تو گفته است که هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید تا چه برسد به تو رئیس جمهور تازه‌کار که حتی در درون کشور خودت نیز مشکلات زیادی داری.

خطیب نمازجمعه خرم‌آباد افزود: رهبر انقلاب فرمودند آمریکا با ترفند، جنگ نظامی را به رخ ملت و مسوؤلان ایران می‌کشد تا ذهن‌ها را از مسئله اصلی منحرف کند، زیرا جنگ اصلی جنگ فرهنگی و اقتصادی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.