کرمان- امام جمعه موقت کرمان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به دنیا مخابره کرد که بدون توجه به سلیقه های مختلف سیاسی برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام به صحنه می آییم.

پیام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دفاع از انقلاب اسلامی بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای امام علی (ع) با اشاره به اینکه منافقان افرادی هستند که حرف و عملشان یکی نیست، اظهار کرد: منافق به علت اینکه اعتقاداتش با زبانش یکی نیست هم می‌تواند از سویی خودش را مومن به حساب آورد و از سوی دیگر با کفار و دشمنان دین ارتباط داشته باشد.

وی با بیان اینکه آیات و روایات بسیاری درباره ویژگی های منافقان بیان شده، افزود: منافقان عاملی برای انحراف دیگران هستند و دشمن ستون پنجم خود را از میان همین افراد بر می گزیند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه قرآن کریم منافقان را افرادی معرفی می کند که به هنگام جنگ فرار می کنند و در عبادت بی رغبت هستند، افزود: ما با منافقان بنا به فرموده قرآن و دستورات اهل بیت (ع) نباید معاشرت کنیم و راز و رمز زندگی و انقلاب را به آنها نگوییم و به حرف‌های زیبایشان گوش نکنیم زیرا این حرف‌ها ریشه ندارد و به آنها تکیه نکرده و از آنها تبعیت نکنیم.

وی در ادامه سخنان خود به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حضور مردم پرمعنا بود و پیام های زیادی را برای جهانیان دربر داشت. مردم به دنیا اعلام کردند که انقلاب را دوست دارند و بدون توجه به سلیقه های مختلف سیاسی از گروه های مختلف برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام به صحنه می آیند.

حجت الاسلام عرب پور تصریح کرد:پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که استکبار بداند، مردم ما مردمی شجاع و هراس‌ناپذیر هستند و رئیس جمهور جدید آمریکا حرف‌هایی زد و مردم ما نشان دادند از تهدیدها نمی‌ترسند و ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد:مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفتند، ای مسؤولان در همه قوا از وزیر، وکیل و قاضی بدانید، ما پای انقلاب ایستاده‌ایم، شما هم باید وظایفتان را نسبت به انقلاب انجام دهید.

حجت الاسلام عرب پور گفت: مردم از مواردی راضی نیستند که می‌خواهند چهره انقلاب را مخدوش کنند و پیام مردم در راهپیمایی این است که ما در بحث انقلاب اسلامی، برادر هستیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم تبریز تصریح کردند، «آنهایی که برای براندازی نظام حرکت کردند از بدنه نظام جدا شدند».

وی یادآور شد: آنها در سال ۸۸ بهانه انتخابات را آوردند، اما ۶ ماه پس از آن درگیری‌های کذایی، شعار دادند، «انتخابات بهانه است نظام، نشانه است» و آیا مردم باید این فرد را به‌ عنوان انقلابی بدانند و با او آشتی کنند؟

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: اگر روز نخست گفته بودند حساب ما از این افراد جداست، مردم می‌پذیرفتند اما امروز حساب آنها با حساب افرادی است که به دنبال براندازی نظام هستند.

عربپور با قدردانی از تلاش استانداران کرمان در دوران‌های مختلف و با اشاره به اینکه استاندار کرمان تلاش‌های شبانه‌روزی برای توسعه و آبادانی استان انجام می‌دهد، اظهار داشت: کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در حرکت‌ها و برنامه‌ها مثال‌زدنی شده است و ائمه جمعه و روحانیان حمایت کرده‌اند تا مسؤولان بتوانند خدمات را به نحو بهتری ارائه دهند.

وی متذکر شد: حکومت پهلوی توسط مردم ایران نابود شد و حکومت جمهوری اسلامی تشکیل شد، اما بعضی‌ها می‌خواهند، حکومت سیاه شاه را برای جوانان و مردم ترسیم کنند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به مسائل منطقه از حرف‌های ترامپ تا حرکت‌های انجام شده در سوریه و عراق و ظلم حکومت بحرین به شیعیان و ظلم عربستان در یمن تاکید کرد: ما از تهدیدهای ترامپ نمی‌ترسیم و ان‌شاء‌الله با هشیاری مسلمانان و همت همه انسان‌های آگاه به زودی شر استکبار از منطقه کوتاه می‌شود و مسلمانان طعم صلح و دوستی را در جایگاه وحدت و همدلی می‌چشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.