ساری- نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ملت ایران با اتحاد و همبستگی خود راه را بر دشمنی دشمنان می بندند و به همین دلیل رئیس جمهور جدید امریکا با وجود همه ادعاهایش نمی تواند با ملت ایران مبارزه کند.

مردم با اتحاد راه دشمنی دشمنان را می بندند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری با تأکید بر اینکه ملت و ولایت ما با کسی قهر نیست که آشتی کند، اظهار کرد: وقتی ولایت فقیه داریم با کسی قهر نیستیم.

وی به برخی اظهارنظرها درباره رفع حصر و آزادی اشاره کرد و گفت: توهین به عاشورا برای ما قابل گذشت نیست.

امام جمعه ساری به حماسه پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران متحد و منجسم است و دشمنان نمی توانند با این ملت مقابله کنند.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور جدید امریکا نمی تواند با ملت ایران مبارزه کند، افزود: ملت ایران با اتحاد و همبستگی خود راه را بر دشمنی دشمنان می بندند و پای انقلاب می ایستند.

وی به جنایات رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی خواستار فرهنگ غرب بودند و خواستند همه چیز را وابسته به غرب کنند و امام راحل مردم را از شر آنان نجات داد.

آیت الله طبرسی بیان کرد: مسلمانانی که تحت سیطره کفار هستند نام اسلام را یدک می‌کشند و مسلمان قرآنی هیچگاه زیر بار سلطه نمی‌روند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها از مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر آمریکا ناراحت می‌شوند، گفت: دشمن نمی‌خواهد کشور ما در تصمیمات قدرت بین‌المللی نقش داشته باشد و اکنون مجبورند ما را در تصمیمات دخیل کنند.

آیت الله طبرسی تأکید کرد: دشمنان نمی خواهند کشور ما در تصمیمات بین المللی دخیل باشند اما چاره ای ندارند که ایران را در تصمیمات دخیل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به نقش مدیریت در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: هر مقام و مسئولی باید پنج شرط مهم در مدیریت اسلامی داشته باشد و آن ایمان، کاردانی، لیاقت و کفایت، بینش سیاسی، عدالت و آشنایی به احکام اسلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.