سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در خصوص شکست حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک برابر حریف آمریکایی گفت: فشار روانی زیادی روی یزدانی بود و نباید توقع داشته باشیم که همه مبارزات خود را ۱۰ بر صفر شکست دهد.

تشریح دلایل شکست غافلگیر کننده حسن یزدانی در فینال

به گزارش قدس آنلاین، محمد طلایی پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به نظر من همه بچه ها خوب بودند و ضعفی نداشتیم. بالاخره در کار همه یک سری نقاط ضعف و قوت وجود دارد و باختی وجود ندارد که بخواهیم از آن ناراحت باشیم. باید کمک کنیم نقاط ضعف کشتی گیران برطرف شود.

طلایی درباره شکست حسن یزدانی گفت: او به تازگی به وزن ۸۶ کیلوگرم آمده است و باید به او فرصت داد. توقعات از حسن یزدانی بسیار بالا رفته و همین موضوع باعث شد فشار روانی زیادی روی او باشد. با اینکه با او صحبت کرده بودم احساساتی نشود اما متاسفانه احساسی کشتی گرفت و شکست خورد. نباید فقط از او انتظار داشته باشیم همه را ۱۰-۰ ببرد.

وی همچنین قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی را نتیجه زحمات چند سال گذشته عنوان کرد و افزود: ملی پوشان کشتی آزاد روز به روز بهتر و با تجربه تر می شوند و کمی ما (مربیان) استرس داشتیم که نباید یک مربی این استرس را به شاگردانش انتقال دهد.

طلایی بیان داشت: استرسی که توام با هیجان بود سبب شد که آرامش کافی نداشته باشیم و در مجموع این قهرمانی نتیجه همه کادر فنی تیم ملی و رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.