۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 504829

بسته خبری قدس، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

رصدخانه/ از قتل من بگذر

قدس آنلاین:

تام هاوک آمریکا و "ایران مستقل"

فردا/ وبگاه خبری روسیا الیوم به استناد مقاله «ورونیکا کراچینینیکووا» مدیرکل موسسه تحقیقات و روابط سیاست خارجی روسیه در روزنامه «کومسومولسکایا پراودا»، با این پرسش که موشک تام هاوک آمریکا آیا تهران را هدف می گیرد، می نویسد: ایران یک کشور مستقل بزرگ در خاورمیانه است که آمریکا در چهار دهه نتوانسته آن را به زانو دربیاورد.

دهان لق

عصرایران/ روزنامه وال‌استریت ژورنال می نویسد: افسران اطلاعاتی آمریکا اطلاعات حساس را از ترامپ کتمان می‌کنند، زیرا می‌ترسند این اطلاعات درز پیدا کند و این بیانگر بی اعتمادی میان این کمیته و رئیس جمهور درپی روابطش با مسکو است.  

از قتل من بگذر

عصرایران/ به گفته منابع اطلاعاتی کره جنوبی ، کیم جونگ نام- برادر بزرگتر رئیس کره شمالی- ۵ سال پیش - در نامه ای به برادرش- از او خواسته بود، از قتل او بگذرد و بگذارد در خارج از کره شمالی زندگی کند.

پلنگ زخمی سوری ها

فردا/ سهیل حسن- سرلشگر جوان و  ۴۷ ساله ارتش سوریه- مشهور به نمر( پلنگ) فرمانده نیروهای زبده ای از اطلاعات نیروی هوایی و واحدهای امنیتی وفادار به بشار اسد است که قوات النمر نام گرفته اند. او هرچند چندی پیش در یک عملیات زخمی شد اما همچنان با نیروهایش در شمال غربی حلب با داعش می جنگند.  

"باروز" به وزیر چه گفت

ایسنا/  جردن باروز- ستاره تیم ملی کشتی آمریکا- در دیدار با وزیر ورزش ایران از او برای صدور روادید تیم آمریکا برای حضور در جام جهانی کرمانشاه سپاسگزاری کرد.

وزیر ایرانی در کابینه سوئد

فردا/ عکسی در فضای مجازی منتشر شده که یک سیاستمدار سوئدی ایرانی‌تبار را با فرزند کوچکش نشان می دهد. اردلان شکرآبی در انتخابات ۲۰۱۴ پارلمان سوئد به عنوان یک نماینده استان استکهلم به پارلمان این کشور راه یافت.

تحریم موشکافانه تر در نسخه ضدایرانی

فارس/ در نشست کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با موضوع ایران،«کاترین باوئر» عضو ارشد اندیشکده واشنگتن برای سیاست‌های خاور نزدیک گفت: باید تحریم‌ها علیه سپاه قدس و شرکت هواپیمایی ماهان موشکافانه‌تر اجرا شود.

نظامیان ترکیه در موصل چه می کنند؟

تسنیم/ «قاسم مصلح» از فرماندهان حشد الشعبی عراق در مصاحبه با «رووداو»، طرف های خارجی را مانع پایان عملیات آزادسازی موصل دانست و گفت:  اطلاعاتی از حضور نظامیان ترکیه در شهر موصل داریم.

عکس جنجالی

ایسنا/ به نوشته خبرگزاری فلسطینی معا، درپی انتشار عکس جنجال آفرین رژیم صهیونیستی در نمایشگاه عکس سازمان ملل که از طبیعت سرزمین اشغالی فلسطینی گرفته شده بود، سفیر این رژیم در سازمان ملل گفت: ما با افتخار به نشان دادن تصاویر سرزمین زیبای «اسراییل»(!) ادامه می دهیم.

پایان اسارت ۴ ایرانی

ایران آنلاین/  چهار گروگان ایرانی با تلاش پلیس بین الملل ترکیه در استانبول از دست آدم ربایان آزاد شدند. برای آزادی، از خانواده آن ها پول خواسته شده بود.

خنده داماد ترامپ

فرارو/ در نشست خبری ترامپ با خبرنگاران رسانه های آمریکایی، خنده معاون رییس جمهور آمریکا، رئیس دفتر و داماد ترامپ از متلک ها و پاسخ‌های کنایه‌آمیز ترامپ، از نگاه رسانه ها دور نماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.