ساری- سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری سه متهم به سرقت ماهیان خاویاری و خاویار به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

کشف خاویار سرقتی در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عبدالله رضوانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت ماهی خاویاری یکی از شرکت های شیلاتی در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات در یافتند دو قطعه ماهی خاویاری به وزن تقریبی ۱۴۰ کیلوگرم و به ارزش یک میلیارد ریال از داخل این شرکت شیلاتی به سرقت رفته است .

سرپرست پلیس آگاهی مازندران خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و با استفاده از شگرد های خاص پلیسی یکی از متهمان به سرقت را که از کارگران شرکت بوده را شناسایی و دستگیرکردند.

سرهنگ رضوانی اضافه کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به بزه انتسابی با همکاری دو نفر دیگر اقرار کرد که در ادامه ماموران دو همدست این فرد را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

رضوانی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، یادآور شد: این افراد نیز در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

وی ادامه داد: سارقان، اموال مسروقه را به مالخری در شهرستان بهشهر فروخته بودند که با هماهنگی قضائی این فرد نیز دستگیر و اموال مسروقه از وی کشف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.