رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در استان‌های مرکزی، تهران، قم، گیلان، همدان، خراسان شمالی،‌ خراسان رضوی،‌ مازندران،‌ البرز، اشتهارد- ساوه در استان قزوین، بروجرد- ارک و ملایر در استان لرستان خبر داد.

آخرین وضعیت جوی کشور /  خودداری از سفرهای ضروری به مناطق کوهستانی

به گزارش «قدس آنلاین»،  سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ‌ در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف را در اغلب محورهای استان مرکزی، تهران، قم، گیلان، همدان، خراسان شمالی، ‌خراسان رضوی، ‌مازندران، ‌البرز، اشتهارد- ساوه در استان قزوین، بروجرد- ارک و ملایر در استان لرستان شاهد هستیم.

رحمانی ادامه داد: همچنین بارش باران در اکثر محورهای استان هرمزگان و کرمان گزارش شده است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی در استان‌های خراسان رضوی، محور توره - بروجرد در استان مرکزی، ساوه - همدان و اردبیل تردد در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بازگشایی محور هراز خبر داد و گفت: محور هراز از ساعت ۵ صبح امروز به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود که این محور با تلاش عوامل راهور ساعت ۷ صبح بازگشایی شد.

رحمانی در رابطه با آخرین وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی کشور افزود: در حال حاضر بار ترافیکی سنگین و نیمه سنگین را در محدوده جاجرود به سمت تهران حد فاصل تونل قدیم تا پل جاجرود و مسیر شمال به جنوب و ورودی آزادراه تهران- کرج از محدوده پل فردیس تا پل کلاک را شاهد هستیم.

وی در پایان مطرح کرد: با توجه به بارش برف و مداخلات جوی در قسمت‌های شرقی کشور توصیه ما به هموطنان این است که از سفرهای ضروری به مناطق کوهستانی خودداری کنند و در صورت تمایل به سفر با شماره ۱۲۰ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.