مرحله فینال فینالیست‌های جشنواره تلاوت‌های مجلسی با عنوان فجر تلاوت برگزار شد و در پایان وحید خزایی مقام نخست را از آن خود کرد.

«وحید خزایی» مقام نخست جشنواره «فجر تلاوت» را از آن خود کرد

به گزارش «قدس آنلاین»،  مرحله فینال فینالیست‌های جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور برگزیدگان ادوار مختلف در حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار شد.

در این جشنواره به ترتیب آقایان رسول تمجید، حسین شالچی، حمید شیخ‌زاده، علی زرگر، مسعود لطفی، حمید رحیمی و وحید خزایی به تلاوت پرداختند و در پایان وحید خزایی با رأی عموم مردم و هیأت داوران به عنوان فرد برگزیده معرفی و تجلیل شد.

استقبال بالای علاقه‌مندان تا جایی بود که در حسینیه صاحب الزمانی جایی برای نشستن نبود و عده‌ای بر روی جایگاه کنار قاری نشستند و عده‌ای هم به صورت ایستاده و در مقابل ورودی تلاوت‌ها را استماع می‌کردند.

تشویق‌های مدعوین هم در نوع خود جالب بود تا جایی که مجری برنامه در بین تلاوت‌ها به تشویق در هنگام تلاوت قاری تذکر داد.

حضور جمعی از برترین اساتید تلاوت مانند محمد عباسی، عباس امام جمعه، محمدحسین سعیدیان، مهدی قره شیخلو، علی‌اکبر ملک شاهی و ... در جشنواره به عنوان اعضای هیأت داوران جشنواره در نوع خود جالب و کم سابقه بود.

تیم شبکه قرآن و معارف سیما مانند چند دوره اخیر جشنواره با حضور در حسینیه صاحب الزمانی به پوشش تصویری تلاوت‌ها پرداختند

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرآنی منا از حاشیه‌های جشنواره بود که ضمن اعلام توسط مجری تصاویر این شهدای عزیز بر روی دکور برنامه نصب شده بود.

علی زرگر با ۶۴ سال سن بزرگ‌ترین شرکت‌کننده در جشنواره است که به عنوان نفر برگزیده جشنواره مبشر که به صورت مجازی برگزار شد به فینال فینالیست‌های جشنواره راه پیدا کرد و با جوانان به رقابت پرداخت.

سیدجواد حسینی قاری بین‌المللی قرآن کریم به عنوان میهمان در برنامه حضور داشت که در خلال برنامه به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و مورد تشویق بالای حاضران قرار گرفت. همچنین در پایان تلاوت‌ها وحید نظریان به صورت افتخاری به تلاوت پرداخت که این تلاوت‌ هم مورد استقبال و تشویق‌های زیاد مخاطبان قرار گرفت.

البته تلاوت حسینی چون در خلال برنامه رخ داد و بین تلاوت شرکت‌کنندگان به تلاوت پرداخت تا حدی تلاوت‌های شرکت‌کنندگان را تحت‌الشعاع قرار داد و شاید توقع مدعوین را از قاریان شرکت‌کننده بالا برد.

در پایان این برنامه از دوکتاب در حوزه آموزش قرآن کریم تألیف ابراهیم آهور و حمید شیخ‌زاده رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.