اصفهان- بودجه ۲۷۵۰ میلیارد تومانی سال ۹۶ شهرداری اصفهان در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

بودجه سال ۹۶ شهرداری اصفهان به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهارکرد: سهم اعتبارات جاری شهرداری در بودجه ۹۶ حدود ۷۵۰ میلیارد تومان و معادل ۳۴ درصد بودجه است و اعتبارات عمرانی سال ۹۶ شهرداری اصفهان نیز یک هزار و ۹۷۵ میلیارد تومان معادل ۶۶ درصد بودجه برآورد شده است.

رضا امینی با اشاره به اینکه در لایحه بودجه سال آتی برنامه های چشم انداز اصفهان ۱۴۰۰ مد نظر قرار گرفته است، افزود: تحقق این چشم انداز برای مدیریت شهری بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات لایحه بودجه به دلیل حضور نامرتب تعدادی از اعضای شورا بود، تصریح کرد: در جلسات تلفیق که به مسئله بودجه پرداخته می شد برخی از اعضا حضور کمرنگ تری داشتند و همین امر باعث شد تا برخی از قسمت های لایحه بودجه دیرتر و با دقت کمتری دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بخش مهم بودجه سال آینده را مختص موضوعات قطار شهری، توسعه فضای سبز و احداث نمایشگاه بین المللی دانست و گفت: بودجه سال آینده نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به وعده هایی که به مردم داده می شود باید توجه ویژه ای داشت، گفت: عمل نکردن به وعده ها باعث سرخوردگی مردم می شود و در نهایت به اصل حاکمیت ضربه خواهد خورد، از این رو نسبت به عملیاتی شدن قول ها باید اهتمام ورزید.

امینی با اشاره به اینکه باید در شهرداری فعالیت ها به صورت کارشناسی دنبال شود اضافه کرد: در برخی از قسمت های شهرداری امضاهایی در پرونده ها انجام می شود که مدیر بالادستی آن را رد می کند.

وی اظهارکرد: عدم هماهنگی های لازم بین دستگاه‌های مختلف شهرداری، باعث بروز برخی از مشکلات می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.