بجنورد- رئیس اتحادیه تولید فرش دستباف بجنورد از برگزاری جشنواره فروش فرش دستباف تا ۲۵ اسفند ماه جاری خبر داد.

جشنواره فروش فرش دستباف در بجنورد برگزار می شود

ابوالقاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: جشنواره فروش فرش دستباف از ۲۵ بهمن ماه در شهرستان بجنورد آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۵ فروشگاه سطح شهر در این جشنواره شرکت کردند، اظهار داشت: این فروشگاهها واقع در خیابان شریعتی، چمران، کمربندی مدرس، حسینیه جاجرمی ها و سرای ترکمن درب مسجد انقلاب است که برای فروش فرش های دستباف استان با قیمت تولیدی اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه شعار این جشنواره (هر فروشگاه یک نمایشگاه ) است، افزود: این جشنواره با هدف یادآوری و معرفی فرش دستباف ایران به مصرف کنندگان، ایجاد انگیزه و تحرک و رونق در بازار داخلی فرش دستباف ایران و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد مصرف کنندگان برگزارمی شود.

محمدی درادامه با اشاره به اینکه وضعیت تولید فرش دستباف در بجنورد خوب است اما فروش آن ضعیف است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم به فروش فرش دستباف کمک داشته باشیم.

وی یادآور شد: ۷۰ درصد فرشهای تولیدی در استان صادراتی است اما متاسفانه صادرات فرش انجام نمی شود که مسئولین امر باید نسبت به تحقق این امراهتمام بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.