ایلام- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند که وظیفه همه ما رسیدگی و پیگیری به مشکلات آنان است.

خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان سرمایه های معنوی انقلاب هستند

به گزارش قدس آنلاین، حشمت اله عسگری امروز شنبه در نشست شورای هماهنگی مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی اظهار داشت: تمام همت دولت این است که بیش از پیش به جایگاه شهداء و ایثارگران در جامعه بپردازد.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهداء و ایثارگران به حدی ماخوذ به حیا هستند که در هر محفلی نیازهای خود را مطرح نمی کنند، افزود: رسیدگی و رفع مشکلات خانوده های شهداء و ایثارگران وظیفه ما مسئولان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام بیان داشت: در هیچ جای قانون منعی برای جابجایی اعتبار در راستای اجرای برنامه های ایثارگران و خانواده شهداء وجود ندارد.

حشمت اله عسگری به قوانین و مقررات ایثارگران اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه قوانین و خدمات رسانی به ایثارگران مجموعه بسیار محکمی است اما به شرطی که صحیح و به دور از مسائل سلیقه ای اجراء شود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم توجه و اهتمام جدی به تکریم خانواده شهدا و پیگیری رفع مشکلات ایثارگران دارد، خاطرنشان ساخت: خانواده‌های شهداء، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب هستند که وظیفه همه ما رسیدگی و پیگیری به مشکلات آنان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام به ضرورت اختصاص مکانی مناسب در اداره برای رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران اشاره و تصریح کرد: مشاوران ایثارگران باید برای اجرای برنامه های ایثارگرای نوآوری داشته باشند.

حشمت اله عسگری با بیان اینکه باید سامانه الکترونیکی جامعی راه اندازی شود تا عملکرد تک تک دستگاه های اجرایی احصاء شود، تأکید کرد: تمامی مشاورین ایثارگران بایستی برای گرامی داشت ۲۲ اسفند(روز بزرگ داشت شهداء)، برنامه ریزی مناسبی را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.