۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 505127

سه گرداننده اصلی باند معروف به طوفان در مشهد دستگیر شدند. این تبهکاران در جریان بازجویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی تاکنون به ۸۴ فقره سرقت خودروهای پژو ۲۰۶ و لوازم داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.

کشتی «باند طوفان» پس از ۸۴ سرقت به گل نشست

قدس آنلاین - فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح عملیات دستگیری این سارقان حرفه‌ای به خبرنگار ما گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان از چندی قبل و به دنبال دریافت گزارش سرقت خودروهای پژو ۲۰۶ و همچنین سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهر مشهد، عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها آغاز کردند.

سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم افزود: این کارآگاهان با بررسی اظهارات دو نفر از مالباختگان درخصوص چگونگی به سرقت رفتن خودروهایشان از خیابان پایداری و بلوار پیروزی مشهد، به سرنخ‌هایی دست یافتند و در همین حین سارقان که مدارک هر دو مالباخته را از داخل خودروها برداشته بودند، با آنها تماس گرفته و در ازای تحویل خودرو درخواست وجه نقد کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان تیم دوم اداره مبارزه با سرقت سپس با پیگیری این تماس‌ها هویت دو نفر از سارقان را شناسایی کرد و پس از ردزنی‌های گسترده آنها را در حالی که در بلوار الهیه سوار بر یکی از خودروهای پژو ۲۰۶ مسروقه بودند، در عملیاتی ضربتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: این دو متهم پس از انتقال به آگاهی و بازجویی‌های به عمل آمده یکی دیگر از همدستان خود را که از اعضای اصلی باند معروف به طوفان است را به پلیس معرفی کردند که کارآگاهان در ادامه این متهم را نیز که داخل کابینت آشپزخانه محل اختفای خود، مخفی شده بود، به دام انداختند.

در بازرسی از این محل نیز تعدادی چک پول مسافرتی و اسکناس‌های جعلی، مهرهای دفتر اسناد رسمی، انواع مهر بانکی و چک و مدارک جعلی، تعدادی برگ سبز خودرو و گواهینامه‌های جعلی و همچنین تعداد زیادی مدارک اصیل از قبیل کارت اصلی خودرو، گواهینامه و کارت ملی، برگ سبز خودرو مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس خراسان رضوی اضافه کرد: دستگیرشدگان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به دو فقره سرقت ۲۰۶، ربودن دو خودروی سمند و ۸۰ فقره سرقت وسایل داخل خودروها در مناطق مختلف شهر مشهد اعتراف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در پیگیری این پرونده مالخر اموال مسروقه هم دستگیر شده است، گفت: در بازرسی از محل سکونت این متهم نیز چند دستگاه رادیو پخش خودروهای مسروقه و دیگر وسایل سرقتی کشف شده و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.