اصفهان-مدیرعامل مرکز احیا اندیشه و سیره علوی اعلام کرد: بیش از ۷۲۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره دانش آموزی مهر غدیر ارسال شده که با انجام چهار مرحله داوری، ۹۸ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه تجلیل می شوند.

۹۸ نفر برگزیده جشنواره مهر غدیر اصفهان تجلیل می شوند

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد صالح طیب نیا افزود: این جشنواره در محورهای داستان نویسی، سرودن شعر، تصویرگری و نمایش نامه خوانی ویژه دانش آموزان دختر و پسر است که ازمجموع ۷۲۰۵ اثر رسیده به دبیرخانه، ۹۳ اثر در بخش داستان نویسی، ۷۰۰ اثر در بخش سرودن شعر، ۳۲۸۵ اثر در بخش تصویرگری و ۲۲۹۰ اثر در بخش نمایش نامه خوانی بوده است.

وی با اشاره به برگزیده شدن ۹۸ نفر برگزیده اظهارکرد: از این تعداد ۱۱ نفر در بخش داستان نویسی، ۱۲ نفر در بخش سرودن شعر، ۴۰ نفر در بخش تصویرگری و ۳۵ نفر در بخش نمایش نامه خوانی برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه ۶۲ درصد شرکت کنندگان این جشنواره دانش آموزان دختر هستند، اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۶ اسفندماه سال جاری در محل سالن شهدای بسیج ناحیه امام صادق(ع) اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می شود و بعد از مراسم، نمایشگاه آثار جشنواره از ۶ تا ۱۱ اسفندماه برپا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.