یک تصمیم اشتباه از سوی پرسپولیسی ها منجر به شکستی تلخ برای این تیم شد.

نتیجه تکان‌دهنده یک تصمیم اشتباه در پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیس در روزی داربی تهران را به استقلال باخت که شاید کمتر کسی می‌توانست  این نتیجه را پیش‌بینی کند. در مورد اینکه چرا سرخپوشان ناکام ماندند، تحلیل‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد، اما شاید یک سر این ماجرا به اعتصاب هفته گذشته سرخ‌ها مربوط باشد. پرسپولیسی‌ها بعد از برد پرگل‌شان برابر تراکتورسازی، یک جلسه از تمرینات تیم‌شان را تحریم کردند و به دیدار علی‌اکبر طاهری رفتند. اگرچه در این مورد حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و برخی از بازیکنان پرسپولیس اصرار دارند که اعتصابی در کار نبوده، اما شواهد از تحریم تمرینات در آن روز خاص حکایت دارد. حالا با باخت در داربی تهران، شاید خیلی‌ها یاد آن اعتصاب افتاده باشند. به ویژه که تجربه نشان داده اعتصاب اصلا و ابدا به بدن سرخ‌ها نمی‌سازد!

سومین تجربه ناکام

پرسپولیسی‌ها تا به حال سه بار در سه مقطع مهم اعتصاب کرده‌اند و سه ناکامی اساسی را رقم زده‌اند. این تیم در لیگ سیزدهم در کورس فشرده قهرمانی قرار داشت. آنها نیاز جدی به کسب همه امتیازات داشتند، اما بازیکنان این تیم پیش از داربی تهران در اعتراض به عدم وصول مطالبات‌شان ناگهان دست از تمرین کشیدند. در نتیجه سرخ‌ها روز شهرآورد نمایشی بسیار ضعیف ارایه دادند و مساوی کردند.

چند هفته بعد آنها در آستانه بازی خانگی با فجر سپاسی دوباره دست به اعتصاب زدند و این بار دو روز متوالی تمرین نکردند. نهایتا در روزی که به شدت به هر سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتند تن به مساوی یک بر یک دادند و از کورس عقب ماندند. حالا اعتصاب سوم هم برای آنها سرانجامی مشابه و حتی شاید تلخ‌تر را رقم زده است.

سرخ‌ها باز هم در کورس قهرمانی بودند که ناگهان هوس کردند طلب‌شان را زنده کنند. جالب اینکه آنها موقع اعتصاب در لیگ سیزدهم (زمستان 92) فقط 15درصد از مطالبات‌شان را گرفته بودند، اما این بار نیمی از دستمزدشان وصول شده بود. این دفعه هم اعتصاب برای قرمزها خوش‌یمن نبود و باعث شد آنها در روزی که شانس بسیار بالایی برای کسب یک پیروزی شیرین داشتند، ناباورانه تن به باخت بدهند. حالا باید دید این بار هم اعتصاب به بهای از دست رفتن جام برای قرمزها تمام می‌شود یا آنها می‌توانند این چند گام آخر را به سلامت بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.