اصفهان- دو خواهر ۵ و ۷ ساله که در کنار کانال آب در حال بازی بودند براثر بی احتیاطی به داخل کانال سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

کانال آب دو خواهر را در خود فرو برد

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان  اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد غرق شدگی در کانال آب در حوالی شهر اطلاع حاصل گردید که سریعا ماموران پاسگاه دستجا و دشتی این فرماندهی به همراه عوامل آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند.  

سرهنگ حسن یاردوستی افزود: در این حادثه دو کودک دختر ۵ و۷ ساله کنار کانال آب در حال بازی بودند که کودک ۵ ساله به داخل کانال آب سقوط کرده و خواهر بزرگتر که ۷ ساله بود و از نزدیک  این صحنه را مشاهده می کرد، برای نجات خواهرش سراسیمه خود را به درون کانال آب انداخت که متاسفانه هر دو خواهر به دلیل عمق آب دچار خفگی شده و جان خود را از دست می دهند.

وی اظهارکرد: با حضور ماموران آتش نشانی جسد دو خواهر از آب بیرون کشیده شده و با هماهنگی مراجع قضایی به پزشکی قانونی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در پایان خطاب به خانواده ها هشدار داد: والدین باید مواظب فرزندان خود باشند و از تنها گذاشتن  آنها  کنار نهر ها و کانال های آب خودداری کنند و بر بازی کردن فرزندان خود نظارت داشته باشند تا شاهد وقوع چنینن حوادث ناگواری که به علت بی احتیاطی والدین این دو کودک خردسال رخ داده، نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.