آنتونیو کونته، سرمربی چلسی تاکید کرد که هنوز برای صحبت از قهرمانی در دو جام حذفی و لیگ برتر زود است.

کونته: زود است از قهرمانی در دو جام حرف بزنیم/ باید بیش از این تلاش کنیم

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان کونته شب گذشته موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر وولورهمپتون را شکست داده و به دور بعد رقابت ها صعود کند. پدرو در دقیقا ۶۵ گل اول چلسی را به ثمر رساند و دیگو کاستا گل دوم را زد تا خیال آبی ها از حضور در یک هشتم نهایی راحت باشد.

چلسی در لیگ نیز با ۸ امتیاز اختلاف صدرنشین است ولی کونته هشدار داد که هنوز نمی‌توان با قاطعیت راجع به قهرمانی دو تیم در هر دو جام صحبت کرد.

او گفت: هنوز خیلی زود است که در این رابطه صحبت کنیم. در هر دو جام حضور داریم، در لیگ خیلی خوب کار کرده ایم و همچنان صدر جدول را حفظ کرده ایم. در جام حذفی هم در یک هشتم نهایی قرار داریم، از عملکرد تیم راضی هستم زیرا این نشان می‌دهد که خوب کار کرده ایم. راستش را بخواهید، حتی پس از این بازی خیلی مهم است که متوجه شوید هیچ چیز آسان نیست.

وی اضافه کرد: اگر به این فکر کنیم که در هر دو جام شانس موفقیت داریم، این را می‌دانیم که کار دشواری پیش رویمان خواهد بود. می‌خواهیم چندین جام کسب کنیم زیرا وقتی در یک باشگاه خوب هستید، باید تلاشتان بر این باشد که جام کسب کنید. ما در وضعیت خوبی قرار داریم ولی باید سخت تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.