ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: زمستان و سرمای شدید امسال و شکستگی کنتورهای آب باعث خسارت سه میلیارد ریالی به شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

بیش از ۳ هزار کنتور آب در اثر سرمای شدید آسیب دید

به گزارش قدس آنلاین ، داراب بیرنوندی اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۳۰۰ کنتور آب شهروندان ایلامی در اثر سرمای شدید و یخ زدگی، آسیب دیده اند.

وی با بیان اینکه کنتورهایی که دچار خرابی و شکستگی شده بود توسط کارکنان این شرکت تعویض شد، افزود: با برخی تمهیدات از جمله ایجاد پوشش های مناسب و عایق بندی کنتورهای خانگی و مجتمع های مسکونی می توان از بروز خسارات ناشی از یخ زدگی کنتورهای آب جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیان داشت: شهروندان ایلامی در صورت مواجه شدن با هرگونه یخ زدگی و مشکلات مربوط به آب و فاضلاب، می توانند با سامانه ۱۲۲ تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آن‌ها اقدام شود.

داراب بیرنوند یادآور شد: زمستان و سرمای شدید امسال و شکستگی کنتورهای آب باعث خسارت سه میلیارد ریالی به شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

وی خاطرنشان ساخت: هر ساله در اثر یخ بندان و سرمای زمستانی خسارات زیادی به کنتورهای منازل شهروندان ایلامی و همچنین شرکت آب و فاضلاب ایلام وارد می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.