مشهد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از اسکان ۵ هزار و ۱۸۲ حادثه دیده در دو روز بارش برف در استان در محل های اسکان اضطراری خبر داد.

۵۱۸۲ حادثه دیده در محل های اسکان اضطراری مستقر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سید مجتبی احمدی با اشاره به حوادث ناشی از بارش برف در خراسان رضوی اظهار کرد: از بامداد روز جمعه تاکنون به ۷۶ حادثه در نقاط مختلف خراسان رضوی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شده است.

وی افزود: تعداد ۳۹ مورد از این حوادث به صورت سیل و آبگرفتگی در شهرستان های مشهد، تربت جام، نیشابور، بردسکن، کاشمر، تربت حیدریه، درگز، تایباد، رشتخوار، بجستان و خواف بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به حوادث ناشی از برف و کولاک در شهرستان ها ادامه داد: تعداد این حوادث ۱۳ مورد و در مسیرهای فریمان، مشهد، نیشابور و سرخس بود و امداد رسانی نیز انجام پذیرفت.

وی اضافه کرد: شش مورد دیگر از این حوادث نیز شامل حوادث جاده ای در شهرستان ها و جاده های تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، کلات و نیشابور رخ داده است که شامل ۵۸ مصدوم و چهار فوتی در صحنه بود.

وی با بیان اینکه در عملیات هلال احمر تعداد دو هزار و ۷۴۴ نفر مشارکت داشتند، گفت: دستگاه های به کار گرفته شده نیز شامل ۱۹ دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودروی نجات، ۴۶ دستگاه خودرو کمک دار سبک و چهار دستگاه خودرو کمک دار سنگین بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.