بردسکن- به همت ستاد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در بردسکن مراسم چهلمین روز این عالم ربانی و مجاهد نستوه با حضور قشرهای مختف مردم و مسئولان در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انقلاب اعتبار و آبرو گذاشت

به گزارش قدس آنلاین امام جمعه ظهر یکشنبه در این مراسم گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی  برای انقلاب اعتبار و آبرو گذاشت و سرمایه های مادی و معنوی خود را صرف انقلاب کرد.

حجت الاسلام علی اصغر امینی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی انقلابی بود و تا آخرین لحظه عمرش انقلابی ماند گفت: عده ایی قصد داشتد هاشمی را از انقلاب جدا کنند و بین او و مقام معظم رهبری فاصله بیندازند اما آیت الله هاشمی رفسنجانی  دلبسته  انقلاب  و مقام معظم رهبری بود چرا که  مرحوم  هاشمی  محقق ساز آرمان های  انقلاب بود.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه  امروز عده ایی انقلاب را فقط برای منافع شخصی خود دوست دارند گفت: تا وقتی که انقلاب برای آنها آب و نان داشته باشد پای انقلاب هستند در غیر این صورت خود را از انقلاب جدا  می دانند.

حجت الاسلام امینی  عنوان کرد: علی رغم همه  توطئه ها و دسیسه ها عده ایی می خواستند هاشمی را از انقلاب جدا کنند  اما مرحوم  رفسنجانی تا آخرین لحظه عمرش  رابطه ۵۹ ساله خود با مقام معظم رهبری را قطع نکرد بلکه هر روز بیشتر به مقام معظم رهبری  عشق می ورزید و هیچگاه از انقلاب خود را جدا نکرد.

 وی اظهارداشت:  آیت الله هاشمی رفسنجانی خود یکی از پایه گذاران و استوانه های انقلاب بود  و انقلاب را به عنوان یک آرمان دوست داشت و دلبسته انقلاب بود.

وی حضور پرشور مردم  درراهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه عشق و وفاداری مردم به نظام و رهبری  دانست و گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که  مردم دارند دست از انقلاب و رهبری برنمی دارند و در همه صحنه ها اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان  می کشند. 

امام جمعه بردسکن به ویژگی های مرحوم هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت:  مرحوم هاشمی رفسنجانی در همه حوزه ها سرآمد بود و مردم با حضور باشکوه خود در مراسم تشیع جنازه او این مهم را به اثبات رساندند و نام و یاد هاشمی در تاریخ انقلاب زنده باقی خواهد ماند.

وی پرکاری، خدمت بی منت به مردم ، تبیعت از ولایت فقیه را از مهمترین شاخصه های آیت الله هاشمی رفسنجانی  نام برد و گفت: خدماتی که هاشمی رفسنجانی برای انقلاب کرد هیچگاه از ذهن مردم پاک نمی شود و همانطور که نام و یاد امام راحل در دل و قلب مردم است نام هاشمی نیز در دل و قلب مردم جای دارد.

دراین مراسم  با قرائت قرآن و نثار فاتحه یاد خاطره مرحوم هاشمی رفسنجانی گرامی داشته شد و در پایان شرکت کنندگان نماز ظهر و عصر را  به امامت حجت الاسلام امینی امام جمعه بردسکن اقامه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.